• Anonym (ansapansa)

raka muffen

Vill ha tips!
    Hur göra för att slippa röda bleppor när man rakat muffen, får röda utslag som nästan ser ut som finnar ibland när jag rakat mig, hur undvika detta, inte så snyggt ju.
    Och säg inte att jag ska låta muffen växa för det vill jag inte så seriösa svar tack...

• Svar på tråden raka muffen
  • Anonym (ansapansa)

Gud vad bra tips ni har, tack så mkt, ska testa allt! FL är kanon

• Anonym (L)

Jag vaxar på salong när jag väl gör det, vågar inte föra hemma. Killen har fått vaxa venusberget en gång men jag va rädd att om han skulle vaxa mer skulla han slita bort klitoris *skratt*

• Anonym (ansapansa)

Vad kostar det att göra det på salong och känns det inte utlämnande?

• WhiteTrash

Jag har vaxat hemma många gånger, men ska nog testa på salong, om det finns nån i staden där jag bor ens... Nån som prövat på salong? Hur är det?

• Anonym (gfs)

Brukar smörja med helosan när jag rakat klart. Det blir mjukt och får inte röda prickar då.

• Anonym (L)

Dom är jätte duktiga. Man får gå in ta av sig (lägga en filt över så det känns lite bättre) Sen så vaxar hon och pratar massor (där jag gjorde det). Frågar om man vill om hon ska säga till innan hon rycker eller om hon ska göra det utan att säga till. Det är jätte skönt när hon lägger på vaxet men gör ont när allt hår försvinner. Sen när man är klar lägger hon på nått som gör att det inte ska bli röda blemmor. Man kan även köpa det där. 395:- kostade det för mig.

• Anonym (vaxa)

Ja, skippa rakandet och vaxa istallet (pa salong) De ar ju vana sa man behover inte kanna sig dum dar man ligger och "visar upp sig" . Tycker inte att det gor sarkilt ont, men blir lite omt frammat kvallen. Jag vaxar allt; venusbert, under och rumpan.

• leauttan

parfymfri deodorant torr, funkar utmärkt efter rakning :)

• muminmaman

själv rakar/rakade jag mig,ser inte den lilla muffen längre ga en stor o fin mage. Kommer att fortsätta med det då jag käde mig fräsch och fin, dessutom tyckte jag att det ger mer stimulans när man har sex. Jag använde raklödder och när jag torkat tort anv, hydrocortisonsalva ett tunt lager. blev jätte bra resultat.

• Anonym (ansapansa)

En massa bra tips, testade ett i går med barnolja på men det blev ändå bleppor, dock bara en

Svar på tråden raka muffen