• Skäggpappan

Toalettspolning på natten

Läste på en tråd om störande grannar, och det var ngn/några som störde sig på att grannen spolade på muggen mitt i natten..

Skulle du störa dig på det?

*Nyfiken*

I min egna uppfattning är det helt självklart att man måste få spola efter sig, även om det är på natten som man har sina behov

• Svar på tråden Toalettspolning på natten
  • kiron

Klart man ska spola! Det gjorde jag när jag bodde i lägenhet. t.o.m kunde jag höra vilket tv program det tittade på!!!

• Mogika

Vi har det så lyhört hemma så jag hör när grannen går på toa, rätt in i sovrummet.. inte så mysigt.. så jag spolar inte på nätterna om man bara har kissat, skillnad om man gör nr 2..

Vi ska bli mamma och pappa!
  • AnneSophie

Beror väl på om rören går jämte sovrumsväggen och om grannen har konstant UVI.
    Kan ju vara störande.

You are like a bunch of drunken monkeys with chainsaws!
  • sessanrosa

jag spolar kl 11,00 och jag spolar 01,00 struntar i vad klockan är
    och det irreterar mig inte att gannen spolar heller mitt i natten

• Nevada

I min gamla lägenhet så var det så jääääkla lyhört.. var ingen jätte höjdare och höra exakt vad folk gör på toaletten.
    Spolades konstant och man hörde ju hur allt rann genom väggarna.. Var så illa så att man nästan kunde se bajset rinna genom väggarna... Jobbigt jobbigt haha
    Men det är klart man vill spola efter sig!

• Skäggpappan

Jag mena det, hellre höra att folk spolar efter sig än att veta att det ligger en fet korv bakom väggen och väntar....

• VärstaGrymmaTjejen

Jag har stört mig halvt till döds på mina grannar, men att störa sig på att någon spolar i toan är väl lite väl... spola efter sig när man varit på toa känns väl rättså.. fräscht liksom. det är ju skillnad på oväsen och oväsen. Tycker jag.

There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • Lis1e

Självklart ska man få spola efter sig! Bor man i lägenhet så måste man ju förstå att folket omkring sig "lever". Tycker man det är jobbigt så kan man flytta till hus. Jag har alltid bott i lägenhet & aldrig stört mig på någon!

• sessanrosa

ja jag skulle väll inte bli glad om det lät som om jag hade toaletten i örat precis

Svar på tråden Toalettspolning på natten