• Skäggpappan

Toalettspolning på natten

Läste på en tråd om störande grannar, och det var ngn/några som störde sig på att grannen spolade på muggen mitt i natten..

Skulle du störa dig på det?

*Nyfiken*

I min egna uppfattning är det helt självklart att man måste få spola efter sig, även om det är på natten som man har sina behov

• Svar på tråden Toalettspolning på natten
  • Emster

Jag hör alltid grannarna när de spolar eller sätter på kranen, och det som stör mig är att någon i deras lägenhet inte tvättar händerna efter toabesök! Alltså man hör toaspolet men ingen sätter på kranen i handfatet efteråt... Sånt funderar jag på på kvällarna...

• SandvikenMamma

Jag spolar inte på natten. Det är endast för att inte min dotter ska vakna!

• smultronpussas

Nej skulle inte störa mig på det..

• Juppepuppe

Jag tycker synd om personer som är så lättväckta att de vaknar av spolande toaletter. Själv sover jag igenom det mesta.

• lieh

Jag spolar inte heller på natten!

• sofieann

Ha, detta påminner om min första vicevärs som sa till mig när jag flyttade in att det enda man fick göra när man kom hem dent var att gå på toaletten, helst inte spola, tvätta av sig och gå och lägga sig. Man fick alltså inte ha med sig någon hem, inte laga mat, inte titta på tv...

Psychokärring!!

• mamma me tre

jag skulle ju helt klart spola på natten, men är glad att jag bor i hus så grannarna slipper höra när man går på toa.....kul om man får en brutal magsjuka på natten då??? fy vad hemskt!!!

• septbebis

Självklart ska man kunna spola på natten. Jag stör mig inte på det.

• miniminja

Jag spolar inte på natten. Känns lite tryggt m lite toapapper som skydd mot kissljudet. Vi har så OERHÖRT lyhört. När vi hade sovrummet spm låg ett rum bort från toaletten kunde jag ändå höra när grannarna ovanpå kissade.

Svar på tråden Toalettspolning på natten