Pergobarn??
Ni som blev gravida med pergo..
Hur många kurer åt tills det gick??
Skulle vara roligt att veta hur olika det är??
Ni som blev gravida med pergo..
Hur många kurer åt tills det gick??
Skulle vara roligt att veta hur olika det är??
åt till o från i 2år......ovanligt länge dubbelkur.
Hallå!!!
Jag har ätit pergo... Började med en tablett om dan i fem dar, ja, det där vet du ju...Hur som helst en tablett i tre månader, ingen äl, två tabletter i två månader, ingen äl, tre tabletter i två månader, då hade jag äl. Detta var min sista chans innan de ville kolla om det var nåt annat fel. Sjunde månaden jag använde pergo. blev jag gravid, alltså andra ägglossningen, och nu har jag ett underbart tvillingpar... ibland jobbiga så det räcker, men fantastiskt underbara!!! Lycka till. Skulle vara kul att höra hur det går!!
Kram Nina
Barn 1: Femte kuren
Barn 2. Fjärde kuren
Barn 3: Tredje kuren
Endast gravid på dubbelkurer.
en enkelkur, ingen äl
en dubbel, ingen äl
Hej
vi har försökt och försökt lite över 2 år och fick först en enkeldos i dec och en dubbel i jan och nu e är vi gravida så det tog inte alls lång tid.
håll bara humöret uppe och försök tänk lite på vad man äter ( om man har det problemet) så ska ni se att det går fortare än vad man tror!
Kram Therese
ni som äter pergo... jag ska börja med det nu nästa mens-.
hur vanligt är det att det blir fler än 1 barn??
Hallå!! Min BM sa att risken/chansen var fem att det skulle bli fler. Men på min läkare lät det som det var större risk. Jag fick ialla fall tvillingar!! Kan väl säga tack och lov, för det var en hinnsäck till som hade graviditetstendens.
Nina
Lirre: Chansen är 1 på 10, de flesta är tvillingar. Finns nån här inne som fått trillingar också. Jag har följt en Pergotråd tidigare, fick veta i går att en av de tjejerna väntar tvillingar. Så visst händer det oftare än vanligt, då är chansen 1 på 100.
Jag hann bara äta en enkel, fick höra att dosen var för låg och hade jag inte haft ÄL...men jag plussade en vecka senare så för mig var det en mirakelkur. Är i v 8 nu. Lyck till!!!