Pergobarn??
Ni som blev gravida med pergo..
Hur många kurer åt tills det gick??
Skulle vara roligt att veta hur olika det är??
Ni som blev gravida med pergo..
Hur många kurer åt tills det gick??
Skulle vara roligt att veta hur olika det är??
Misslyckades på 16:e försöket, börjar med nästa kur nu på torsdag. Lite för nere för att orka skriva mer, är så trött på allt som har men hormoner och väntan att göra. Kommer aldrig få vår bebis, så jag fattar inte varför jag fortsätter månad ut och månad in. Ändå gör jag det och kommer fortsätta göra det. Vill inte ge upp hoppet.
Selenea kramar om dig med mina varmaste kramar o gråter ut lite på din axel (om det går bra
) Vi e oxå inne på 16:e försöket o jag har varit så nere så jag har inte orkat skriva till nån, varken glädjas med andra eller känna den där pirrande känslan man får innan man ska testa. Fattar inte heller varför jag försöker månad in o månad ut, har nästan provat allt nu
Men jag vill inte ge upp hoppet! Men ibland känns allt så omöjligt känns oxå som om vi aldrig kommer få en liten
Kan inte längre vara på forumet "planerar barn" det känns som om alla där har börjat nyligen o e verkligen jätteglada o spända o väntar med späning varje månad. O dom flesta plussar till slut så jag passar nog bättre in här på "svårt att få barn" så det e bara inse den kalla sanningen
Här e det iaf folk som förstår när man inte e glad o inte behöver göra sig till för andra.
Känns som om man bara e tumhållaren för andra
Sitter brevid tittar på o håller tummar för alla men själv e man som tredje hjulet
Molnet:
Jag kan bara hålla med, fast planerar barn är inget forum för mig heller, för jag vill inte ha folk omkring mig som plussar hela tiden. Räcker med dem jag har i min umgängeskrets. Om vi nånsin lyckas kommer det att ta tid... Och just nu orkar jag inte med andras lycka.
här e en tumhållare tiill tyvärr..... känns som om de aldrig tar sig.... inför varje bim bygger man upp en massa förhoppningar & sen kommer den där jävla mensen ändå..... ny pergo nya tag....... har 3 försök kvar innan utredning.... vill att de ska bli nått nu bara..... alla andra utom jag knns de som.... jaja... tack för att jag fick veta att jag inte e ensam iallafall....
hmm man kan borde starta en peppnings o tumhålls bim lista för oss då så får folk komma o hålla tummarna för oss istället
Nä men ärligt talat jag vet inte vad jag skriver längre alla känslor e bara förvirrande, hopp, ledsen, arg, glad, gråtfärdig.
cuteswegirl: Hur länge har ni försökt?
typ ett år.... själv?
16 månader...
hm.... inte alls kul! positivt på ältest idag.... 3:e kuren.... funkar inte denna gången så får mannen lämna prov.... e de bra får jag som sagt 3 försök till..... hur långt har ni själv kommit i allt detta?
16:e försöket misslyckades, ska påbörja tredje kuren med Pergotime på torsdag. Första gick inte alls, andra fick jag iofs ÄL, men där förstörde en cysta allt...och nu är det då dags för tredje kuren. Fattar inte hur man orkar hålla på egentligen, men längtan efter en liten är visst större än lidandet på vägen dit. Även om man inte längre hoppar av glädje vid tanke på sex och man mer eller mindre har gett upp, kan man bara inte ge upp helt. Inte än. Det finns ju fortfarande en chans...