• Molnet

Pergobarn??

Ni som blev gravida med pergo..
    Hur många kurer åt tills det gick??
    Skulle vara roligt att veta hur olika det är??

• Svar på tråden Pergobarn??
  • Mambo77

Hejsan, jag fick veta i lördags att vi har lyckats på andra enkal pergo kuren!

• Mambo77

Tackar känns jätte bra, nu får vi ev. lägga om våra planer om stort bröllop i oktober! Hittade min drömklänning i förra veckan men va fan jag kan gå i ett lakan bara graviditeten går bra!

• Molnet
    Måste kännas helt underbart
    Speciellt när man ser det där plusset på stickan.
    Hur länge försökte ni?

Jag känner inte dig men e jätteglad för din skull, varje gång nån plussar ryser jag o blir nästan lika glad som personen som plussade
    Så grattis en än gång! rosesmile
  • Mambo77

Vi har endast försökt sedan januari så detta var vårt andra försök, jag viste om att jag hade PCO för flera år sedan. Så när vi bestämde oss så fick jag pergo utskrivet.

• Snirkel

Mambo77 ->Ååå... vi skulle gifta oss i juli men flyttade på bröllopet ett år för vi Snirkel kommer i slutet av maj. Vill inte gifta mig i tält och jag kommer knappast att vara smärt och smal igen efter drygt en månad och sambon tyckte det blev för mycket med bebis och bröllop inom ett par månader. Kanske skulle starta en tråd för pergoknaprare som fått ändra bröllopet pga graviditet

• Mambo77

Vi kommer gifta oss men frågan är nu hur, ska vi köra på våra planer eller ska vi dra iväg och gifta oss typ i Las Vegas nu i sommar.

• veronika 78

har en pergobebis i mig tog på första enkla kuren trots endo

• Molnet

Puffar upp ifall det e nån mer som vill dela med sig

Svar på tråden Pergobarn??