Pergobarn??
Ni som blev gravida med pergo..
Hur många kurer åt tills det gick??
Skulle vara roligt att veta hur olika det är??
Ni som blev gravida med pergo..
Hur många kurer åt tills det gick??
Skulle vara roligt att veta hur olika det är??
ja du, vi har inte kommit nånstans alls, känns som om vi har provat allting, pergotime, grapefrukt, apiforce, biosolvon ska prova rosenrot nästa månad.
Men vi har ringt in för utredning så vi har fått datum 31/5.
Min man har lämnat spermaprov o jag blodprov så det e väl det vi ska prata om på det datumet.
Ibland undrar jag hur stor chans det e.
Vissa säger ju 20% o ifall det e 20% o alla plussar hela tiden så vad har vi för % då 0.020% eller??
Allt känns bara så orättvist.
Jag begriper det inte heller... Inte är det några 20 % för oss i alla fall...
Selenea: Förlåt att jag frågar, kanske e lite trög men har ni testat IVF eller är det just det ni håller på med??
Önskar ivf vore ett alternativ för oss
Molnet: Varför inte?
Min sambo e asylsökande så vi får inga gratis försök av landstinget.
Han har varit asylsökande i 2 år nu utan att nåt händer, jäkla migrationsverket som alltid ska söla.
Men iaf vi har inte råd att betala så mycket pengar själva det e därför.
okej....ja du, detta samhälle är ju en enda stor kö till diverse saker...Sverige som ska vara så "korrekt"annars...
Ja, man blir ju galen på alla dessa köer.
Halva livet går ju åt att bara vänta.
Vänta på besked från migrationsverket.
Vänta på besked från fertilitetsmottagningen.
Vänta på mensen.
Vänta på att bli gravid.
Vänta vänta vänta ![]()
Selena: förstår precis va du menar! men skam den som ger sig! någon gång måste de lyckas!
Molnet: mmm..... lyckas de inte me 6 kurer pergo så blir jag remitterad till IVF..... men jag vill kunna själv! låter som en bortskämd barnrumpa men så känns de iaf!
jag har PCO liksom alla andra kvinnor i min släkt.... de tog 10 år för mamma att få mig...