• sessanrosa

vi med konstiga fobier!!!!!!

Ja ,, det jag undrar över är om det är fler som har lite udda fobier,,,,

Mina är: Levande och döda fiskar ,,,,,*ryser* äckliga som faan
    Att använda en handuk mer en en gång efter man duchat *baselusk skräck* slänger i tvätten direkt efter duchen.
    att snyta mig .... *vill aldrig bli förkyld med snorighet* snorar heldre in...

nu vill jag höra om era fobier!! kramar ida

• Svar på tråden vi med konstiga fobier!!!!!!
  • Sommarlöv

Är livrädd för att bada i sjöar. dels så är jag rädd föratt det finns gäddor där, och det händer att de bitts. Sen är jag väldigt rädd att jag skulle kunna simma på ett lik. Inte så troligt, men man vet aldrig.....

Jag är även rädd för spöken.....32 år och rädd för att det skulle spöka hemma hos oss.
    Vågar inte gå genom huset om det är helt släckt´. Extremt löjligt.

• mikipiki
    Sommarlöv skrev 2011-07-28 00:11:34 följande:
    Är livrädd för att bada i sjöar. dels så är jag rädd föratt det finns gäddor där, och det händer att de bitts. Sen är jag väldigt rädd att jag skulle kunna simma på ett lik. Inte så troligt, men man vet aldrig.....

Jag är även rädd för spöken.....32 år och rädd för att det skulle spöka hemma hos oss.
    Vågar inte gå genom huset om det är helt släckt´. Extremt löjligt.
    Sånt där med lik brukar jag också inbilla mig, rätt stört egentligen, för risken är ju inte sådär jättestor Flört
  • Texasthecat

Är extremt rädd för clowner, kryp, hissar, rulltrappor och åskväder...

Go suck on a lemon or something...
  • baobab

Jag får panik av stora elledningar/elstolpar. Såna där stora i metall ser så hotfulla ut :S Skulle aldrig någonsin ta i stolpen/tornet eller vad man kallar det och är jag tvungen att gå under ledningarna tittar jag ner i marken och springer det snabbaste jag kan. Får världens hjärtklappning och adrenalinkick (dock ingen "skön" utan mer en "fly-för-livet känsla") av det! 

• bitte67

Såg att det inte bara är jag som ogillar clowner... Har speciellt svårt för deras målade ansikten.

• Momalicious

Min sambo har fobi för ordet spatel. Han får seriöst kväljningar om nån säger ordet. Han gillar inte själva "verktyget" heller, men ordet är värre.

• Momalicious

Jag kommer inte på nåt udda jag är rädd för. Det enda jag kan komma på är att jag inte vågar titta ut genom fönster om det är mörkt ute. Varför? Därför att jag tror att den äckliga tjejen i "the ring" ska vara utanför. Jag såg filmen för 9 år sen och är fortfarande rädd. :P Är även rädd för speglar pga filmen "mirrors". Ser inte på skräck längre ;)

• Sommarlöv
    mikipiki skrev 2011-07-28 00:24:02 följande:
    Sånt där med lik brukar jag också inbilla mig, rätt stört egentligen, för risken är ju inte sådär jättestor Flört
    Men vet du vad, i min hemstad försvann en gammal gubbe. Han var bort i 2 månader tills han hittades. Min pappa jobbar med båtar i en hamn. Det var mina pappa som hittade gubben flytandes i hamnen. Jag mådde skit av det!!! Tänkte på det jättemycket, och tyckte det var väldigt konstigt att min pappa inte tyckte det var läskigare än vad han gjorde. Jag hade dött, om det var jag som hittat gubben!!! Jag tyckte det var äckligt med döda männsikor innan, men det blev inte bättre av att det här hände.
Svar på tråden vi med konstiga fobier!!!!!!