• sessanrosa

vi med konstiga fobier!!!!!!

Ja ,, det jag undrar över är om det är fler som har lite udda fobier,,,,

Mina är: Levande och döda fiskar ,,,,,*ryser* äckliga som faan
    Att använda en handuk mer en en gång efter man duchat *baselusk skräck* slänger i tvätten direkt efter duchen.
    att snyta mig .... *vill aldrig bli förkyld med snorighet* snorar heldre in...

nu vill jag höra om era fobier!! kramar ida

• Svar på tråden vi med konstiga fobier!!!!!!
  • Trollmamma till 4

Sand

Torra handflator 

När andra borstar tänderna (ljudet)

Snor

Mamma till 4
  • Emma1986

Stora fartyg. stora saker överhuvudtaget. men skepp är hemskt.
    den där stora kedjan som ankaret hänger i.
    får panik.

• Themis
    MillaMolla skrev 2007-03-03 23:05:09 följande:
    Jag kan inte pilla mig i naveln. Knuten kan ju gå upp och magen rinner ut.
    Gissa om min mamma hade problem att tvätta den när jag var liten
    Har blivit lite bättre, men tycker fortfarande det är döäckligt. Vilket min sambo tycker är skitkul...att retas med!
    Jag hade också navelfobi, men den försvann efter förlossningen för om naveln höll ihop  trots hela den jättemagen så borde den klara sig för resten också.
    Taking joy in living is a woman's best cosmetic. ~Rosalind Russell
  • SaraM7

Jag hatar skyltdockor. Ryser i kroppen varje gång jag går förbi. Sen har jag svårt för saker som kryllar. Jag kan inte titta på mögel eftersom det är många små "saker" som bildar en stor. Svårt att förklara :p

• Themis

Gillar inte heller clowner, dockor, navel- och sockludd eller riktiga fetingspindlar.

Men värst är nog getingarna- jag har aldrig blivit stucken av nåt i hela mitt liv så därför är mitt hysteriska jag övertygat om att jag nog dör om det händer... Obestämd

Men jag sitter oftast kvar vid fikabordet även om getingen snurrar rundor där, han ska fasen inte få vinna!

Taking joy in living is a woman's best cosmetic. ~Rosalind Russell
  • snöflingan84

Dörrhantag på officiella toaletter. Vill inte ta i dem med bara händerna, utan tar alltid en pappershandduk eller likande emellan.

• snöflingan84

Och festingar är mkt obehagliga. Klarar andra småkryp men inte festingar, ryser av bara tanken de är så ohyggligt äckliga..

• snöflingan84
    Poffan skrev 2007-03-12 00:51:45 följande:
    Jag har fobi mot smör, speciellt smör på fingrarna blää och jag håller på att kräkas om nån annan får smör på fingrarna slickar i sig det.

Har oxå fobi för mörker, blir helt stel, börjar skaka, blir yr och kallsvettas om jag måste t ex. gå ut i mörker.

Jag tycker också att smör är äckligt, äter det inte själv, slutade ha smör på brödet när jag var ca 7 år. Vad som är äckligt är den där läppigt sliskiga konsistensen. Och gillar inte när folk slickar sina fingrar eller liknade när någon sticker ner fingret i en gryta för att smaka av tex. Det ryser jag av.
Svar på tråden vi med konstiga fobier!!!!!!