• Anonym (nerbruten)

Depressionstest

Kan man lita på ett test man gör över internet?

Jag har en konstaterad depression och jag mår inte bra alls...
    Ikväll gjorde jag ett test och resultatet blev 87 poäng...

Vad får ni andra på detta test???

http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=4741

• Svar på tråden Depressionstest
  • Anonym (*blink*)

Jag går hos psykolog och äter medicin, ändå fick jag bara 19p.

• Anonym (Deppig)

Jag fick högre än vad jag trodde........ 50 Har precis haft MA + att en del annat strular.....

• NightmareQueen

32 ... jag är ju mycket lyckligare än jag trodde.

• Anonym

65 pöäng..
    Ska tysdligen ta kontakt med läakre direkt..
    Hare ingen ork för det just nu

• Anonym (ångest)

Anonym (AM) Tjohoooo, osv...samma här. Gjorde testet senast i februari och var då kraftigt nere. Fick 76 tror jag.  Nu fick jag bara 12!

• Rebekah84

Jag är ju periodare så nu fick jag 18 poäng tidigare i år hade jag över 80!!

*lycklig* tänk vad lite sol och lön gör

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
  • Anonym (bulimi)

fick 78 trots antidepressiva, atarax, propavan, psykolog 1 gång/veckan o sjukgymnastik 2 ggr/veckan

• Sweetprincess80

jag fick 54+ alltså det betyder ju att har svår depression

• Anonym (A.M)

Anonym (ångest) Vad härligt! Nu går vi mot ljusare tider! Medicinerar du också?

• Anonym (PMS)

Fick 30 poäng. Lider av självmordstankar (och ibland planer) i samband med PMS. Detta är så jobbigt att jag sen går och tänker på detta tills nästa gång... Skitjobbigt . Lite värre på våren, men märker inte detta än i alla fall!

Ha det bra alla!

• Anonym

Fick 28 poäng och är vekrligen periodare och riktigt nera just nu eftersom jag och min sambo bråkar hela tiden. Vi är båda uttröttade och jag är faktiskt glad att han ska vara borta hela helgen eftersom jag inte orkar med honom.

• Anonym (Lotta)

52
    Jag har en utmattningsdepression och går på Citalopram, men har nyligen fallit tillbaka pga omständigheter privat och på jobb.

Svar på tråden Depressionstest