Tupperware - tråden
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
Min teamledare så något om någon lott för varje rekryt.
och sen fick man välja på några väskor och ett resestrykjärn. Lyssnade bara med ena örat...
Finns inte de "vanliga" micromatlådorna längre? såg bara den rektangulära. Finns det i så fall nån ny??
japp det stämmer, går dock att plocka ihop den runda blå crystal plus på 8 dl. som reservdel. Annars finns det en ny matlåda den som heter Extra plus. Fungerar också i frys å micro.
Du kan skriva i min gästbok om du undrar över något.
Sådan erbjudanden v. 15-17 snacka om attd et kommer att bli lätt och boka partyn. 3 liters ultra plus som alternativ tackgåva vid en försäljning på 3000. Hhehe....
jag vill ha termomuggarna....suck!
Någon som ska till Hässleholm imorgon???
Eller Ljungby på fredag???
Ses där i så fall.
Glad Påsk ![]()
Skulle till Hässleholm men tycker att det blir alldeles för långt att köra
10 mil enkel resa 'är det för mig. Hade kunnat tycka att det hade varit värt det om produktkursen varit också men den blev ju inställd
Ljungby, var det det med teamledarinfon? Den vill jag till men har inte fått något mail om det????
Inte jag heller
Mia skulle informera, men jag hörde inte ett ljud så jag frågade min syster (som för övrigt är min Team-ledare
).
Hur bokar ni fler demos???? Vem ringer ni??? Kanke blir lättare när man hållt på ett tag och kan ringa gäster som man hade för länge sedan??? Tyckte att det skulle bli superenkelt att boka demos nu i v 16-17. Jag menar JAG hade INTE tackat nej till en ultra + Hallå är dom gakna..... men nej.... oooooooh *frustrerad* ![]()
Jag blev värdinna genom att jag köpte nya coolsmart via tradera :)
Hon bor i närheten o skulle lägga av så kom jag dit o hämtade burkarna o undrade om hon inte kunde komma till mig:)
Den gången sålde hon för nio tusen :) på en kväll. Sen var hon här några gånger till med inte rikigt lika bra försäljning kanske mellan 3-5 tusen.
Nu har hon lagt av för hon ska ha barn....suck! Jag gillade henne.
Har haft en annan här o hon får inte komma hit igen...blörk!