• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • Lundahl81

Å den för 80 får man väll bara beställa ut en utav va?? vill ju ha massor ju!! perfect att ge bort!!

♥♥Lycklig Mamma Till Alma!!♥♥
  • qazbnm

Ja man får tyvärr bara köpa ut en till visspris :P

• kikkan79

Hejsan allihop!

Fick idag hem det här lilla babuskahjärtat eller vad det är med rosen i 3-d motiv.

Jättefin.

Men på var sida i burken är det som skåror eller nåt, ser ut att sitta där av en anledning, men e det någon som vet vad? snöre eller rem eller nåt?

• kikkan79

Hejsan allihop!

Fick idag hem det här lilla babuskahjärtat eller vad det är med rosen i 3-d motiv.

Jättefin.

Men på var sida i burken är det som skåror eller nåt, ser ut att sitta där av en anledning, men e det någon som vet vad? snöre eller rem eller nåt?

• kikkan79

oj vad många gånger det blev. ja, ja då kan ni ju inte missa det :)

• Binis
    kikkan79: Varför fick du hem den, är du säljare eller köpare *skratt*

Blev ni stjärnföräljare i v 9-13??? Jag lyckades precis *glad*

Vad valde ni kampanjen??? Jag hittad inget jag fastnade för sådär direkt men nästkommande kampanj är ju ännu värre så det var ju ingen idé att spara poängen så det blev det där tältet på första sidan i blått Ida kommer att bli superglad!!!

Har demo ikväll, 11 gäster *håller mina tummar* Vill ha en bra demo nu, förra var ju skrattretande *ha, ha*

Konstigt att det "bara" är en tackgåva att välja på ni i april....
    Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • kikkan79

Binis - nej jag köpte på tradera. tänkte lägga den i skåpet hemma o ha som sista minuten ge bort present. det börjar sina där.

• kikkan79

Binis - såg nu att din yngsta e född dagen efter min dotter :)

• Binis
    kikkan79: vad roligt, snart fördelsedag därockså då *ler* Jag har haft en sån hjärtebox men har den inte kvar tyvärr.... kan inte komma ihåg exakt hur den såg ut... hoppas att någon annan kan hjälpa dig
    Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
Svar på tråden Tupperware - tråden