• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • Mrs

Änglatuss : TACK ! *förvirrad* :)

Jess75, 1200 är ju i stället för de sakerna jag skrev ovan,
    alltså vad väskan är värd. 600 är utöver och så
    termosen. Tackgåva, ja just nu är det 2 st tupperflex
    tror jag.......

• Änglatuss

jess75

I april nu så är det två styckna gula tupperflex kvadrat
    går försäljningen över 3000 kr får även värdinnan en kombikyl 7 dl (3)

Tackar även en ny gäst ja till  en demo och försäljningen överstiger 3000 kr så får ju värdinnan även en snabbshaker och columbusbehållarna!

• Änglatuss

det är suveränt

men ändå vill ingen vara värdinna i APRIL, jag börjar bli desperat.. vill ha flera värdinnor

• NiXxI

Så här är det i vårt Chipp:

Sälj av väskan på 5 veckor, nå "Nycklen till framgång" inom 10 veckor. kanske olika för de olika chippen dock?
    Men, har man inte sålt av väskan inom 5 veckor drabbar det "bara" den som rekryterat dig (den får inte sin rekryteringsgåva)

En Loppa och en Räka och mitt livs verk är fulländade
  • Mrs

NiXxI,
    Då är det säkert lite olika, här får man betala väskan,
    1200 kronor , om man inte säljer för 4510 inom de första
    veckorna. Tror som Änglatuss att det är 10v...

Jag som började efter jul borde ju minnas....
    men icke ;)

• tilda den vilda

hej på er ! jag började sälja tw första gången 1995 sen har jag slutat o börjat många gånger jag tycker att det är svårt att sälja o jobbigt att prata med folk men annars är det ju jätte kul att hållas med det. jag undrar kommer termos kannan som tackgåva snart? är sugen på den

• Ankis71

Hallo!
    Fick mina deklarationspapper idag och inser att jag måste sätta mej ner och kolla igenom alla grajer jag vill göra avdrag för. Har någon gjort det?
    Jag har fått för mej att allt som är beställt "på framsidan" till mej själv får jag göra avdrag för. plus resor, telefon och porto förståss. det blir ju en del.. Jag köpte en gps. Tror ni den går att göra avdrag för?
    Snälla, vi hjälps åt så tjänar vi alla på det!

• jempagirl

Någon som vet, vad det är för rekryteringsgåva nu i v.15 samt om det är någon välkommstgåva?

• Linsa

Ankis: Visst får du dra av GPs:en Du har ju köpt den i företaget kan inte tänka mig nåt annat...

Jag blev konsulent v50 förra året men hade min första demo i januari i år så jag ska väl inte deklarera något detta året?

Svar på tråden Tupperware - tråden