• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • Me like You

hej! ni kanske vet hur man drar av å grejar med deklarationen när man sålt tupperware?

sålde förrra året men slutade nog i januari

När är det vår tur?
  • Chiqita75

Nu måste jag kika in här och fråga er som är "proffs". Jag har köpt en Tupperware nappflaska och tänkte testa den MEN jag får inte ihop den. Jag får inte på det gula locket med nappen när den lilla kransen (taggiga) sitter på flaskan. Hur jag än försöker så hamnar det snett. Vad gör jag för fel ? Tar jag bort den lilla kransen så är det inga som helst problem att skruva på ringen med nappen.

• Änglatuss

Gaah måste få in flera värdinnor, får nog ta till knepen!

• NiXxI
    Chiqita75
    Jag tyckte också den var krånglig, så jag valde att lägga kransen i själva napphållaren (klicka in den där) innan jag förslöt nappflaskan och det tycker jag var lättare
    En Loppa och en Räka och mitt livs verk är fulländade
  • Chiqita75

NiXxI: Jag testade ditt förslag och det funkade om jag tog i lite. Då kan jag passa på att fråga en till sak kanske. Ska locket verkligen sitta så löst ? Sätter jag locket på den gula ringen så räcker det att jag vickar lite på flaskan så trillar det av. Skulle aldrig gå att t.ex. lyfta flaskan i locket, inte ens när flaskan är tom. Sätter jag däremot locket på drickpipen så sitter det bra.

• NiXxI

Chiqita, jag har aldrig haft locket på får jag väl erkänna....ska testa och se hur du menar. Återkommer

• NiXxI

Såpp...testat!
    Hällde vatten i för att prova med volym i.
    Hoppas nu du menar locket så som i det som skyddar napp/pip?

Mitt lock satt fast på båda hur bra som helst i alla fall. Om din inte har den funktionen kanske du ska reklamera den?

• Chiqita75

Ja jag kanske ska göra det, jag vill ju gärna att locket sitter fast. Ja jag menar locket som skyddar napp/pip, det gröna locket. Sätter jag det över nappen så ramlar det bort när jag vänder flaskan upp och ner. Tur att jag inte har användning för den än på ett tag. Tack för hjälpen !!

• NiXxI

Så lite så

Så alla TW-älskare!
    Ska vi sammla ihop lite tips och råd om hurvida vi "kommer ur garderoben"???

För jag tycks sitta i stiltje när det gäller att få dateringar just nu. Många avbokningar (japp, av, inte om ).

Hur gör ni?
    Vad säger ni?
    Vad säger eventuella gäster som tackar ja till en demo?
    Har ni dateringsgåvor?
    Skriver ni gästbok?

Jag älskar som sagt var mina produkter (somliga mer än andra förstås) och har sällan svårt för att prata mig varm om sortimentet, men hur får man gästerna att förstå de offantliga fördelarna med att vara värdinna och då särskillt NU (herrejissus, de får ju gåvor för 1450 kronor om demon säljer på 3300 kronor!!!!)??!!

• Änglatuss

behöver oxå hjälp med att få värdinnor

Svar på tråden Tupperware - tråden