• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • Kattahossa
    dobermann lover skrev 2007-03-26 06:53:48 följande:
    Hej KattahossaVad jag vet så finns det inga krav på hur mycket du ska sälja för per månad....låter bara skumt tycker jag....när du har SÅLT för 4500 är väskan din.
    Oki,Då vet jag det. Tack för svaret.
  • qazbnm

ok, skall bli spännande och se vad det blir v. 16-17. Jag fullkomligt älskar godis skålen som kommer att säljas då i rosa. Kommer nog att köpa ett par stycken själv. Perfekta att ha som gå bort gåva :P

• NiXxI
    Linsa...Jag var där...på TW-mötet i Marieholm
    Sandra (Team Orion), rosa tröja o vita jeans!! Vilket team är du med i???

Åhhh, jag fick ännu en termo-mugg plus min kaffebryggare idag *såååå nöjd*
    En Loppa och en Räka och mitt livs verk är fulländade
  • Binis
    NiXxI: Jag var också där Fick också min faffebryggare och en termomugg Altid kul att gå ifrån ett möt med någonting *ler*
    Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Änglatuss

Jag fick massa igår produkter för nästan 1500 kr räknade jag mej till OJOJ!
    Sambon trodde att jag hade handlat igen men jag sa att det här har jag FÅTT

var på möte för plejaderna igår

Mycket spännande nyheter

• NiXxI
    Binis...jaså ännu en
    Åh, då måste du börjat någongång när jag började sälja???
    Vart bor du???

Det är det bästa med att vara på möte...att få, få fååååå *ha-galen*
  • Linsa

NiXxI..

Aha då vet jag vem du är*hihi* Jag tillhör Hästskorna

• Binis
    NiXxi: Jag började sälja v 2, du då? Bor i Svedala, 1,5 mil utanför Malmö, var bor du? Var lätt att känna ige dig igår, tror att du var den enda med rosa tröja va Du var framme ett par gånger också väl? Jag var framme vid det med tio dateringar och sen när man fick kaffesaken
  • NiXxI

Binis, jag bor 1,5 mil utanför Helsingborg...heter Mörarp
    Jodå, jag fick representera Teamet då min Teamledare (som även är min 1 år äldre syster) låg på sjukhus med sin son.
    Pinsamt, men ändå så kul. Sen upp igen när det var Konsulent med gäst, sen igen med dateringarna och sen att jag startade i v. 3.

Jag tror nog också att jag var den enda med rosa tröja Generad...haha...jag som förr i tiden avskydde rosa...tänk vad man kan ändra på sig och växa ifrån den man en gång trodde man var.
    Numera är jag lite mer självsäker, men hade mötet varit för 10 år sedan hade jag aldrig gått upp...tror inte ens jag hade sålt (jag var mobbad under hela min skolgång och har haft låg självkänsla i många år innan).

Linsa...Hästskorna...hmm...ni är mycket på top-tio va ...
    Vet ni, Smurf-Linda och Monica i mitt lag uttryckte båda att jag kanske skulle lämpa mig som Team-ledare...hmm...jag?? Haha...jag som inte ens kan delegera sysslorna i hemmet

Vad vill ni med er målsättning i livet då (har mötet färskt i minnet )??

Kram Sandra

• Binis

Tillhör också hästskorna Någon här kanske kan svara på vad det innebär att ligga på topp tio i listan "de tio bästa konsulenterna" ???? Jag låg på en femtepats men vet inte ritigt vad det innebär *ha, ha*

Tyckte förresten att du såg självsäker ut NiXxI Fräckt att sticka ut så *ler*

Svar på tråden Tupperware - tråden