Tupperware - tråden
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
ok, skall bli spännande och se vad det blir v. 16-17. Jag fullkomligt älskar godis skålen som kommer att säljas då i rosa. Kommer nog att köpa ett par stycken själv. Perfekta att ha som gå bort gåva :P
Jag fick massa igår produkter för nästan 1500 kr räknade jag mej till OJOJ!
Sambon trodde att jag hade handlat igen men jag sa att det här har jag FÅTT
var på möte för plejaderna igår
Mycket spännande nyheter
NiXxI..
Aha då vet jag vem du är*hihi* Jag tillhör Hästskorna
Binis, jag bor 1,5 mil utanför Helsingborg...heter Mörarp
Jodå, jag fick representera Teamet då min Teamledare (som även är min 1 år äldre syster) låg på sjukhus med sin son.
Pinsamt, men ändå så kul. Sen upp igen när det var Konsulent med gäst, sen igen med dateringarna och sen att jag startade i v. 3.
Jag tror nog också att jag var den enda med rosa tröja
...haha...jag som förr i tiden avskydde rosa...tänk vad man kan ändra på sig och växa ifrån den man en gång trodde man var.
Numera är jag lite mer självsäker, men hade mötet varit för 10 år sedan hade jag aldrig gått upp...tror inte ens jag hade sålt (jag var mobbad under hela min skolgång och har haft låg självkänsla i många år innan).
Linsa...Hästskorna...hmm...ni är mycket på top-tio va
...
Vet ni, Smurf-Linda och Monica i mitt lag uttryckte båda att jag kanske skulle lämpa mig som Team-ledare...hmm...jag?? Haha...jag som inte ens kan delegera sysslorna i hemmet
Vad vill ni med er målsättning i livet då (har mötet färskt i minnet
)??
Kram Sandra
Tillhör också hästskorna
Någon här kanske kan svara på vad det innebär att ligga på topp tio i listan "de tio bästa konsulenterna" ???? Jag låg på en femtepats men vet inte ritigt vad det innebär *ha, ha*
Tyckte förresten att du såg självsäker ut NiXxI
Fräckt att sticka ut så *ler*