• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • Änglatuss

oj vad månaderna rusar iväg, imorrn är det dags för möte igen uppe i skutskär

har inte gått så bra för mig sista veckorna.... lite synd, har brist på värdinnor!

• Chutzpah

Är ingen säljare och vill inte bli, men en fråga till er som håller på!

Vad har tupperware för garanti? Har en burk som faktiskt gick sönder härom dagen och jag var väldigt överraskad!! Har tappat Tupperware hundratals ggr och detta har aldrig hänt!

jag vill inte ha pengar, utan en ny burk... jag är väldigt förtjust i dem jag har.

• NiXxI

Jag får min klocka..traaa-laaa-la-laaa-la....!!!
    Är så glad, min rekryt sålde loss sin vecka igår (sista dagen dessutom på hennes 5-veckors). Åhhh, jag är så glad!
    Hade en demo själv i fredags där jag sålde för 3043 och har en demo nu på onsdag...men har bara 12 i boken...vill ha fler.
    Har eventuellt en rekryt idag dessutom...får se om hon vill börja...spännande!!!

Binis, hur skulle vi göra, ska du åka med oss i bilen? För då kan du ju bara ta tåget in till Knutpunkten, så kan vi hämta dig där så kör vi upp till Gbg tillsammans???
    Mamma till tre busfrön är min Teamledare (och söta storasyster) och det är hon som kör. Blir ju billigare att dela på bensinen med.

Vi har möte i Svedala imorgon Änglatuss, men jag kan inte gå . Hur många dateringar har du i boken??

En Loppa och en Räka och mitt livs verk är fulländade
  • NiXxI
    Chutzpah, gå in på www.tupperware.se och skriv på kontakta oss. Så kan du få tag i närmsta konsulent i ditt område och reklamera burken. Finns inte just den burken kvar så får du en likvärdig burk om den  skadan som uppstått omfattas av garantin (vilket det låter som då du tappat den tror jag??)
  • Mysanpysan

Hur länge säljs multikannorna?
    Och hur ser godisskålen ut?
    Har sålt Tupperware förrut och varit minigruppledare som det hette då.
    Har hela skåpen fulla av tupperware.

Ann-Louis Karlsson
  • Chutzpah

Tack Nixxi, jag uppskattar hjälpen.

• Änglatuss

Nixxi

Jag har 6 st, v 17.18, 20
    två i v 31 och en i v 33

chutzpah
    det är ju svårt att säga här som sagt, har inte sett burken, är den gammal? jag har sett många där plasten har murknat? knastrar det om det om du trycker lite lätt på burken? Då är den garanti Men man ska inte LOVA något...

• SeTa

Hejsan!
    Är fd tw-säljare och har en garanti fråga. Min shaker har helt tappat graderingen. Är det fortfarande garantibyte på det? På min tid byttes alla pga det, men jag skulle inte bli förvånad om det har ändrats.

• NiXxI
    Mysanpysan
    Hur länge säljs multikannorna? De säljs inte längre, utan är just nu med i Värdinnestegen när man håller en VIP-demo
    Och hur ser godisskålen ut? Den är rosa och ljuvligt fin
    Har sålt Tupperware förrut och varit minigruppledare som det hette då. Vad kul, hur kommer det sig att du slutade??
    Har hela skåpen fulla av tupperware.
  • NiXxI
    SeTa
    Jodå, det omfattas av garantin, så bara kontakta närmsta återförsäljare.
Svar på tråden Tupperware - tråden