• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • Binis

Oj, hur får ni tillbaka så mycket?

NiXxi: Hoppas att du mår bättre nu din stackare Ska du med på den andra fortsättningskursen på torsdag...

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • kikkan79

åååååh vattenflaskan som kommer nu = vill ha :)

• Ankis71

Binis:
    Du får ju göra avdrag för varje pryl du handlar in till dej själv, varje mil du kör, porto osv. Det blir pengar...

• Linsa

HUr redovisar man produkterna man köpt in till sig själv? MAn har ju inga kvitton på dem.....

JAg måste bli duktigare på att spara kvitton och skriva upp min körning.....

Stolt mamma till tre busfrön
  • qazbnm

en beställningssedel räknas som kvitto

• Linsa

oki tack Turt att jag sparar alla mina beställningssedlar

Stolt mamma till tre busfrön
  • UmeåElin

Jag fick ett tips inför deklarationen av en rutinerad tant här i Umeå. Hon har ett dokument i datorn där hon i en tabell för in Datum, värdinna och plats samt körsträcka.

Nederst skriver hon också upp sina kontroluppgifter hon får från sin ship-distributör samt vilka övriga kostnader hon haft. Hon drar varje år av 500:- för telefon samt den peng hon haft utgifter för porto, kuvert och ev. stämpel eller övriga kontorsvaror,

Denna totala summa drar hon sedan av på skatten. Ett år blev hon ditkallad för verifikation och hade då med sig detta dokument. Två dagar efter fick hon brev där det stod att hon var godkänd!

Kom också ihåg att man kan begära tillbaks en gammal deklaration i fem år för att ändra sina avdrag i efterhand. Har ni kvitton kvar finns det kanske pengar att tjäna?

• qazbnm

Vill så gärna ha optimum med blommor på SÅ fin......

• Jess75

Kan man köpa den nu??? Har demo ikväll!!!!

• Änglatuss

suck
    gu vad jag är less just nu
    det står still i tupperwarevärlden

Svar på tråden Tupperware - tråden