• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • Änglatuss

jag har oxå fått förfrågan att bli teamledare

• jempagirl

Jag med, det fattas 1 rekryt. Men är lite osäker på att lägga ner så mycket tid för tillfället.

• Binis

Sen känner jag att hur mycket måste man veta liksom, en teamedare ska ju ta hand om andra.... Sen tar det väl en himla massa mer tid...

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Binis

Hur har ni det med demos nu framöver? Fixar ni salladsslungn

Jag hade en demo i söndags där det såldes för 3 400 och har en på söndag s jag hoppas att ja klarar det Vad satsar ni på i kampanjen???

• NiXxI

Binis...salladslungan är ute ur bilden för mig
    Sålde noll förra veckan. Har en demo denna veckan och 12-14 gäster ska komma. Sen får vi se vad det blir
    Jag vill dock ha Avantisetet...självklart
    Du då, vad satsar du på??

En Loppa och en Räka och mitt livs verk är fulländade
  • Binis

Avantisetet lockar inte mig så mycket, men det är ju bra att ha. Kommer säkert att komma på något erbjudande eller så ju

Jag prioriterade dock salladsslungan *ha, ha* Kunde ju ha valt att ha dendemon till v 16-17 men valde att ha den till v 15

• Linsa

Hur går det för er alla?!?! JAg funderar skarpt på att gå vidare och bli teamleader men jag behöver rekryter......det är inte så lätt att få tag på.....några tips ngn?!?!?!

• jempagirl

Linsa: För mig fattas det 1 rekryt, det är svårt att hitta rekryter, dom jag ha fått har i stort sett frågat mig...

Har du pratat med din Teamledare? Hon kanske kan hjälpa dig att ringa på namnförslag etc.

Lycka till!

• Mamma till tre busfrön

Linsa: Ring till alla dina värdinnor, fråga om du eller din teamledare får komma till henne/honom och ge information om arbetet eftersom du tycker att hon är som klippt och skuren för det Likaså gäster som du har fastnat för...Övning ger färdighet, och det bästa är om man ringer själv, i alla fall om man siktar på att bli teamledare.

• qazbnm

hej!

-har sålt för nästan 10.000 denna veckan så jag får avantisetet som var mitt mål denna vecka. Tycker att avantimuggarna med lock bara är så bra.

Hur har det gått för er andra??

Sålde en massa mini mulitkannor inte så många karamell skålar tyvärr..!!!

Svar på tråden Tupperware - tråden