Tupperware - tråden
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
HeddaBigBum Skulle kunna höra med gruppledaren om hon kan fixa ett set snabbt till dig???
Vart söder om STHLM bor du??
Hallo alla burk-tanter
Hade en demo igår hos "rikemansfruar".
Vad roligt det är att lyssna på deras vardagssnack och deras vardagsproblem.
Yoga-instruktörer som var sena, vilken diet de gick på och vilka spa som var mindre roliga, vilka resor som var lite roligare och vilka resor de aldrig i livet kunde begripa varför folk valde att ta
Tänk vilken skillnad det är i de olika klass-skikten
Nåja, hade 6 gäster och sålde för 3101, så jag var rätt så nöjd. Men jag vet inte, kankse det är för att man själv kommer från en arbetarfamilj...men jag trivs så mycket mer på demos där man känner sig mer "hemma" och allt är så mycket mindre tillgjort.
Binis, hur gör vi med imorgon? Ska du åka med oss i bilen??? Hade varit sååååååå kul ju ![]()
En fråga bara om man börjar som konsulent får man ingen väska då alltså stora väskan för att transportera sina produkter???
jess
den stora väskan kan man jobba åt sig i steg 3 tror jag
man får den lilla svarta bara
jag tror att v 17-20 eller när det nu var så var det inget med att man måste betala av väskan utan man kan börja och börja känna pengar med en gång
MM ok då vet jag...Synd att jag tackade ja för ett par veckor sen skulle tackat ja nu istället.Om jag fixar en säljare som börjar nu vad får jag då???????NYFIKEN!!!!!
På vårt lager finns det väskor med hjul och handtag som man kan köpa som är stora och skitbra. De kostar 100 :-. Kolla med ditt lager om det finns samma möjlighet där.
Nu får man hos oss antingen en väska till barn, ett rese-strykjärn eller en beautiväska om man rekryterar en, två så får man en mp3 eller en grill och tre rekryter ger en stor resväska ![]()
Men NiXxI: ville få tag i dig men trodde att du var på täffen??? Iaf, fick reda på igår att träffen blev flyttad till 10 så jag kunde inte åka. Ingen barnvakt så tidigt
FÖRLÅT att jag inte hört av mig tidigare, haft sååå mycket för mig...
Villha rekryter.... HUR GÖR JAG
Hade en toppendemo igår, sålde för 5400 men värdinnan vill ha lasagnefatet så hon ger inte upp än, inte mig emot *ha,ha* ![]()
Näpps, för jag fick/har maginfluensa "one-way" om vi uttrycker det så vackert...och ja, inte det hålet man kan prata med då
Nä, med min mage så tordes jag inte fara iväg faktiskt ![]()
Hur är det tjejer? Har ni deklarerat än? Jag får tillbaka 15000:- tack vare TW!!! Glöm inte bort detta!
Och jag får 11500:-!
Hoppas på bättre med partyn i år, var lite tunt i fjol.
Ngn annan säljare från Umeå här?