• camba

*Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.

Hej alla!
    Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
    Jag är mormon, alltså är medlem i Jesu Krist Kyrka av Sista Dagars Heliga. Jag vill bara veta om det är någon annan här på FL som är det. Eller finns det någon som är intresserad av kyrkan, kanske till och med undersöker kyrkan?

• Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
  • Isorfidien

Till skärtorsdagen ska jag till kapellet och delta i en tårttävling! Passar ju bra eftersom jag fyller år på långfredagen.

Var förbi hos en av mina besökslärarinnor idag faktiskt.... båda bor "relativt nära" - bara 30 min bort med bil....

• crabban

Isorfidien
    Fråga: får du ta med dig alla tårtor hem då? Vilken tid ska jag komma?

• Isorfidien

Jag hoppas verkligen jag slipper ta med mig tårtorna hem!

Det kommer tydligen att vara 3 tävlingar under kvällen: vackraste, godaste och roligaste tårtan och det här är tydligen en tävling som sker årligen där jag går och det brukar vara en uppsjö av tårtor som alla sedan får smaka på efter att tävlingen är avklarad.

Det börjar klockan 17 så nu vet du vilken tid du ska vara där crabban.

• camba

oj tårtkalas det låter skoj men man blir ju så proppmätt av all söt grädde. jag har just hålit en lektion inom min avslutande praktik. vi hade faktiskt om svensk matlagning vi gjorde rotmos och biff a la lindström :) Nu skall jag cykla hem till min studielägenhet och sen tar jag bussen norrut. det tar en och en halv timme med buss att komma hem för mig. ha en trevlig helg tjejer!

• crabban

Titta, Isorfidien är online!

• Isorfidien

Jo du crabban - Isorfidien var online.. men troligen inte vid datorn... har suttit bänkad framför teven under hela söndagen - sååå förkyld.. fick även främmande så det var lite jobbigt där ett tag att försöka vara trevlig samtidigt som det enda man ville göra var att krypa ner under täcket....

Jag började smått fundera där på Whiskey i medicinskt syfte.... *skämtar bara*

• camba

Hej hallo där! Ser att både crabban och isorfidien är online. Hur är läget?

Isor, mår du bättre i dag? Du har varit förkyld en längre tid redan inte sant?

jag sitter och förbereder en kurs jag ahr i morgon kväll. Kursen heter god mat mat med mindre fett. Sista kurstillfället i morgon så vi borde ju göra något speciellt men jag är helt utan inspiration idag så det går lite trögt. Jag är jätte trött, sitter nästan och sover vid datorn, jag brukar vara expert på det!

• crabban

Japp, här är vi! Försöker laga mat på samma gång :) Ska strax iväg och jobba.. *gäsp*
    Du får gärna tipsa mig om vilken maträtt det blev.. kan behöva bli lite nyttigare. Ska börja träna igen nästa vecka och allt! Bara man slipper bli förkyld som alla andra verkar ha blivit.. :/

• Isorfidien

Tyvärr Camba så är jag fortfarande dunderförkyld. Har sovit kanske 3½ timme i natt pga hosta, huvudvärk och en rinnande näsa!!

Jag ska kravla mig in till skolan i morgon eftersom lektionerna denna kurs är obligatoriska och jag har redan missat en heldag med två föreläsningar sedan tidigare så det blir lite mycket om jag skulle missa de här två sista dagarna denna kurs.

Förresten.. om det är någon som har msn så skicka ett meddelande till mig...

• crabban

Tjejer, ni ska använda ICQ!! SÅ mycket bättre ;) Fast det kanske ni har, också?

Hoppas du kryar på dig Isorfidien och att du får sova lite inatt så du orkar med morgondagen!

Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.