• camba

*Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.

Hej alla!
    Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
    Jag är mormon, alltså är medlem i Jesu Krist Kyrka av Sista Dagars Heliga. Jag vill bara veta om det är någon annan här på FL som är det. Eller finns det någon som är intresserad av kyrkan, kanske till och med undersöker kyrkan?

• Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
  • crabban

Hej tjejer. Ni kanske kan svara på detta.. orkar inte leta fram stavskalendern och fråga någon vis. Sänds generalkonferensen på Internet denna gång också? Är det bara ljud? Annars blir det en lång resa.

• Isorfidien

Ingen aning men jag vet att det har varit enorma problem med sändningarna tidigare. Jag har 7 mil enkel resa för att komma till generalkonferensen så jag tänkte faktiskt åka in en utav dagarna för det kan bli lite jobbigt att åka fram och tillbaka i två dagar.

• crabban

Ahh... va smart du var då. Men jag gissar att det bara kommer att vara ljud då, som tidigare. Vi har också en liten bit att åka (Gubbängen eller Örebro för oss) så vi stannar kanske hemma både lör och sön och lyssnar istället. Hela sändningar med bild och allt läggs ju ut senare så man kan titta också om man skulle vilja det.

Tack för svaret Isor. Visste jag kunde lita på dig ;)

• utlandssvenska

Jag laste faktiskt om det i gar och funderade pa att lyssna ett tag! Va trist att det inte finns nagon bild!

• camba

hej utlandssvenska!
    ar du ocksa medlem i jesu krisit kyrka av sista dagars heliga eller ar du bara nyfiken pa att lyssna pa general konferensen

Ni far ursakta min stavning men det ahr hant nagot konstigt med tangentbordet kan inte skriva de nordiska bokstaverna A A O med prickar.

• Isorfidien

Camba.. kan du ha lyckats få till ett engelskt tangentbord? Kolla nere i klockraden om du har sv eller eng som den absolut första knappen..

Jag har fått för mig att utlandssvenska kan vara medlem eftersom hon visste vem crabban är..

Jag hade faktiskt tänkt åka in till sändningen av konferensen men så blev dottern sjuk i natt så vi får se hur det blir. Det är inte heller lätt att lyssna på den med två vilda ungar hemma.. *ler*

• 20th century fox

utlandssvenskan - är det londonbruden så minns jag? Du har väl sett bilderna från bröllopet?

• 20th century fox

just ja...tänkte ge ett tips...alltid på konferensen så är det ju nåt visst tal man fastnar för..och du brukar jag skriva ut det på papper nån dag efteråt och läsa det extra noga!! Superbra tycker jag!

• utlandssvenska

visst ar det jag!

Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.