• camba

*Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.

Hej alla!
    Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
    Jag är mormon, alltså är medlem i Jesu Krist Kyrka av Sista Dagars Heliga. Jag vill bara veta om det är någon annan här på FL som är det. Eller finns det någon som är intresserad av kyrkan, kanske till och med undersöker kyrkan?

• Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
  • camba

Jag har varken MSN eller ISQ men min man har det så han kan nog fixa det till mig också om jag vill.

Crabban jag kan tipsa dig om några bra recept sen. Kan skicka dem i ett meddelande senare.

Krya på dig Isor, hoppas att du repar dig snart. Det är alltid dumt med obligatoriska föreläsningar speciellt när man är sjuk.

• 20th century fox

jag är oxå morre!!!

• crabban

morre?? ha ha.. det var ett nytt uttryck! welcome to the club ;)

• 20th century fox

men jag ville ju ha roliga diskussioner...här verkar det mest vara klubben för innbördes beundran ;)

• crabban

Roliga diskussioner? Det är bara att sätta igång!!

Inbördes beundran, va?? Ja jag beundrar de andra tjejerna... själv ser jag ut som en tok i håret efter en misslyckad slingning så mig själv beundrar jag i alla fall inte..

• Isorfidien

Crabban

tack för en givande chatstund och vem kunde tro att vi hade så många gemensamma bekanta men jag antar att vår "värld" är väldigt speciell och man hinner knyta så många band med alla man känner.

20th century fox..

inbördes beundran?? :) tja, mer krya-på-klubben för min del i alla fall.. vi har haft en hel del diskussioner i början av tråden men efter att vi benat ut om allt möjligt så fortsatte vi medlemmar lite mer allmänsnack på tråden..

men diskussioner är roliga så hitta på något ämne bara så kan här diskuteras hejvilt!

• 20th century fox

tja...då får det bli nån morre-diskussion då....coca-cola t.ex...dricker ni det?

• crabban

aiight. nej, jag dricker inte coca-cola. gör du?

• 20th century fox

ibland..jag tycker inte det är så jättegott. Varför gör du inte det?

Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.