• camba

*Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.

Hej alla!
    Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
    Jag är mormon, alltså är medlem i Jesu Krist Kyrka av Sista Dagars Heliga. Jag vill bara veta om det är någon annan här på FL som är det. Eller finns det någon som är intresserad av kyrkan, kanske till och med undersöker kyrkan?

• Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
  • crabban

försöker undvika koffeinet.. plus att det finns så mycket annat gott att dricka. ser det inte som en större uppoffring. men bryr mig heller inte om vad andra dricker, det är upp till var och en tycker jag.

hörre du, varifrån kommer du? du har ju inte presenterat dig ännu! det är lag på det härinne.

• 20th century fox

stockholm faktiskt. Jag är 23 och nygift med min söta man. Jobbar i reception. Ni då?

• crabban

Västerås, -83:a, också gift.
    Nygift och allt?? Grattis!

• 20th century fox

västerås...hm...tror inte jag känner nån därifrån...vem är din man då?

• crabban

tja.. jag försöker vara lite anonym här på FL så jag väljer att skriva det i ett privat meddelande till dig istället. min anonymitet rök lite tidigare här på sidan men jag försöker hålla igång det framöver i alla fall.. :)

• 20th century fox

jo, det är nog smart. Jag ska oxå försöka va lite anonym om det går. Så man kan ställa knäppa frågor he, he...

• crabban

knäppa frågor finns det gott om här på FL.. men det är ju det som är så bra. om man vill kan man ju vara helt anonym också om man inte har fått sin anonymitet indragen av nån outgrundlig anledning. men det kommer väl tillbaka om ett par veckor tror jag... hehe.
    har skickat ett meddelande till dig nu.

• 20th century fox

faktiskt så ramlade jag in här för det verkar vara bra forum med preventivmedelsfrågor och p-piller erfarenhet som kan va bra att läsa :D

• crabban

he he... ja, det finns det gott om. man kan ju alltid använda sökfunktionen också om det är nåt specifikt man är ute efter.
    här frågar ju folk om allt möjligt som du säkert redan har märkt. mycket intressanta läsningar ibland :)

• camba

Hej hej

Jag dricker inte heller coca cola nu förtiden. har gjort det när jag var yngre. Varför - det är nog en princip sak, innehåller ju stimulerande och beroende ämnet koffein. vet nog att det är många som dricker coca cola fast de är medlemmar i kyrkan. När jag ver i Utah blev jag helt förvånad på hur många som dricker det

Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.