Inlägg från: Lillenlillen |Visa alla inlägg
  • Lillenlillen

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

FRÅGA: Vi har MASSOR av Libero mini (3-6 kg, 46 st i ett paket) hemma och Inez är nu förbi 6 kilo och de är tighta kring magen. Är det nån som har användning av mini som kan tänka sig att köpa  midi (5-8 kg) och byta med mig? Garanterar att den som köper och byter med mig får fler blöjor än den betalar för
  • Lillenlillen

Karin99

Vi ska på 2-månaderskontroll imorgon, bävar inför vad den här ungen väger nu!! Hon är kanske lite mindre än Alvin än men hon började ju på ett helt kilo mindre Jag undrar hur det kan bli såhär, jag menar jag är ju sååå liten (som alla påpekar) haha

• Lillenlillen

Karin99: Jag har varit för busy de senaste dagarna för att reflektera över träffar osv, tror det är hormonerna som (inte) spökar också.. Alltså att de där förlossningshormonerna försvinner. Nån mer som är mycket tröttare nu än innan?

Fika på Kulturhuset kl 14 ONSDAG 9 MAJ

Hellur
    Sole
    Karin99
    J79
    SanniXx
    Medusa
    Jåll (om jag får barnvakt)
    (vilka var det mer?)
    Ginger
    Lillenlillen

• Lillenlillen

Swe: Shit nu vet jag inte om klänningen har fickor men det är en byxklänning (fattade inte det i butiken) i mullvads-grå/beiget med dragsko i midjan. Sista exemplaret på Drottninggatan...

Sole: Det finns verligen diskussioner om ALLT!!

• Lillenlillen

Karin99:

Japp, eget pass för 400 pistoler Du är med på bilden men sitter bakom ett vitt ark typ och håller upp honom... Det tar ungefär en vecka!

• Lillenlillen

Karin99:

I Inez står det längd: "55 cm" och där namnteckningen ska vara: "Unable to sign"

• Lillenlillen
    Sole:
    Lindex hade iaf förut ett par strumpbyxor som är shape-up och ett par som är hold-in tror jag. Hur som helst är tricket att INTE ta för små (läs: ta stora) för jag tog medium och är själv en small (åtminstone var jag det innan graviditeten) och jag hade sååå ont i magen redan efter förrätten på en stor fest. Bara som ett tips.
  • Lillenlillen

Karin99 och Vivs:

Enligt min kompis blir det så när barnen "växer" (=behöver mer mat). De reglerar ju det där helt själva. Men ibland känns det ju som de får upp procuktionen mer än de verkar behöva Jag får också så i perioder men det går över efter några dagar och jag har aldirg mjölkat ur, trots fotbollar. Däremot brukar jag ge henne mat oftare, eller iaf testa lite innan hon egentligen vill äta så jag slipper trycket. Brukar också ge lite på båda istället för allt på en så slipper man känna sig så ojämn

• Lillenlillen

Om ni kollar min blogg nu så har jag förevigat en amning! :D

TACK för idag tjejer, jättekul även om blåsten tog bort lite av mysfaktorn. Naturligtvis hittade jag Inez helt NYA mössa i min handväska på vägen hem. Och så hade hon suttit i nån slags sjalett hela tiden.. Ujuj, vicken morsa man eee!

krams

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4