Sannixx: Inez har sovit hos oss hela natten fram till för någon vecka sedan, hon är 11 veckor nu. Dels för att det är mysigt, dels för att hon sover ganska lättstört och om hon slår upp blicken bredvid mig så somnar hon om direkt men om hon gör det i sin egen säng så skriker hon och man måste gå upp. Vi har ännu ALDRIG varit uppe på nätterna (peppar peppar) och jag tror det delvis beror på att hon sover hos oss, hon verkar vilja ha väldigt mycket närhet den här lilla tjejjan. Men hur som helst så sover hon nu första nattpasset i sin säng (från 19 och 6-7 timmar framåt) och sen sover hon hos mig en stund. Vaknar hon vid 6-7 så tar Erik henne tills han går till jobbet vid 8-9 och sen går jag upp med henne

Vill hon ligger kvar så sover hon och jag till 10 i vår säng

Just nu sover hon själv på mage i vår säng och jag äter frukost i vardagsrummet.
En annan grej som jag har kommit på att det funkar är att lägga en tunn bomullsfilt över ansiktet när hon verkar trött på dagen men det är ljust i vagnen. Mot ansiktet alltså, inte över vagnen. Hon somnar på två röda