Bassekatt
ja han har verkligen en riktig kalufs
Läkarna som gjorde ultraljudet för att kika på hans hjärna skojade om att det var den svåraste bebisen att se på just pga allt hår och han fick jättemkt gele i håret.
Viktor låg så kort tid att jag inte hann lär amig några namn, men jag har för mig att det fanns en Lisa som var blond, lite snebena?
Lillenlillen
tack för tips om mobil! Även om amningen. just nu tycker jag liggande amning är lite svår och bröstvårtorna är lite såriga och mycket ömma. En BM på BB sa att det är helt normalt att bröstvårtorna skall kännas som de är skållade men i broschyren står det att det ska gör aont först och sen vara en övergående känsla...lite dubbla budskap tycker jag.
Sofffy
Viktor sover mellan oss, men vi ser till att han inte ligger för nära någon av oss och inte är för varm. Men man sover ju väldigt lätt och rätt obekvämt, man spänner sig rätt mkt just för att man är rädd att rulla på. Fast alla BM på BB säger att det gör man inte, det är inbyggt i oss och bebisar säger till om man råkar ligga på.
fast jag är ändå intresserad av hur ett "snuggle nest" ser ut, ska googla på det!