• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Morrn!

Idag ska vi åka hem. Jobbigt, nu måste man ju fixa sin egen mat igen.... Dessutom ska jag jobba ikväll, har jag ingen lust med

Johanna 061223
  • pucken

taco
    sno med dig en matlåda hem, gjorde vi

fru
    ingen kan vara så fin i medljongen som jag men jag ska ta en titt henne iaf.

• Winnertaco

puck
    Ska nog tigga till mig en matlåda till jobbet ikväll i alla fall

Den här bilden, blir den bra till tidningen?

Johanna 061223
  • pucken

ja, den är jättefin ju! snyggare än många andra bilder i tidningen, jag brukar kika där nämligen.

micke plockade med sit prinskorv, köttbullar och potatis. han skulle visst göra pytt i panna till lunch.

• MallaMojs

Jättefin bild, taco

Vi har också matlåda som skall förtäras idag Lax oxh sås, men måste väl gå å köpa potatis att koka till. Igår fick vi grillat så det var premiär för oss...Det var jättettrevligt hos svärmor, men fyyy vad trött jag blev klockan 21 typ... Fick inte skjuts hem förrän vid 23 så idag lyckades jag faktiskt sova till 9

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

agge har bestämt sig för att vakna 8.30 varje morgon. jättekul, jag vill sova längre.

• MallaMojs

Jag är verkligen heeelt slut Å börjar redan få ångest för att skolan börjar lite på tisdag med studiedag, sen är det full fart igen... Bläää! Jag trodde aldrig jag skulle bli sähär anti gentemot ett sånt jobb, som jag ju faktiskt vill ha...

pucken...tänk om han hader vaknat 6 varje morgon då

• pucken

jag vet då skulle jag dö! men förut sov han alltid till tio, jag har inte hunnit vänja mig vid hans nya rutiner riktigt.

men du börjar ju känna det tungt att vara gravid och jobba? självklart ser man inte fram emot att gå till jobbet då. skulle inte jag göra.

• MallaMojs

pucken...ja, det är tungt å jobba ja - men jag lär ju bli tvungen å jobba ett par veckor till iaf... *suck*

Hmm, nu blev jag deppig också...

• Winnertaco

puck
    Johanna vaknar 04-05 varje morgon... men för det mesta somnar hon om och sover till 8 i alla fall!

Malla
    Hur länge har du tänkt att jobbba?

Johanna 061223
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)