• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

fru
    jag har ju handla TVÅ gånger *stolt eller nåt* men jag vet inte vad jag vill ha från kollektionen längre. funderar på ett par bruna knickers till för de är sjukt mysiga.

jag hoppas faktiskt på tyresö, men jag tror inte det blir så. antagligen flyttar vi till handen ett tag, eller om vi kanske letar jobb på helt andra ställen det vet vi inte än.

• MallaMojs

Fru I...han som fixar köper från http://www.crocs.com/home.jsp 

Magnus mammas man jobbar dock i perioder, så han är hemma en månad och jobbar en typ, så det dröjer tyvärr...eftersom han är hemma nu...

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Fru Indosaurie

Malla
    det var på crocs.com jag beställde!
    Men säg till om jag får vara med och när isf! För jag vill ha ett par nile och ett par cayman.
    Han ska alltså jobba i usa och ta med sig hem?

• pucken

åh på tal om skor, ni vet de där pumapjucken jag tjatar om ibland? fatta jag såg dem i handen för några veckor sen, men de finns BARA i herrmodell i grått

• pucken

*djup suck* nu ska jag rensa ut agges kläder i 74 han växer för fort!

• MallaMojs

fru I...nu är du ute men jag skriver ändå - vi har redan beställt, men mina lila beach var slut, så kanske får jag ändra mig eller nåt. Ska prata med svärmors man igen (igår var ingen idé vid påskmiddagen)...så jag återkommer. Han jobbar i Afrika men tillsammans med ett par amerikaner.

Nu ska jag till VH på barbeque

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

mäh friskis har flyttat typ
    alla pass från vh till handen dit orkar inte jag ta mig!

• letw83

malla
    jag vill oxå var med på crochs! om det inte blir för många

hur funkar det?

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)