• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

taco
    sover hon bra om dagarna? agge sover på sin höjd ett par timmar framåt eftermiddagen, annars är han i gång fram till tio. det tar rätt bra på krafterna speciellt som jag har skolan också, kan inte sova när han sover för då måste jga göra läxor *blä*

• MallaMojs

taco...ska ju till läkaren 23/4 och då hoppas jag bli sjukskriven

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

malla
    det hoppas vi med, så du slipper ha det jobbigt på jobbet.

• Winnertaco

Jippie, bromsljusen på bilen har slutat funka *muttrar*

Malla
    Berätta hur du verkligen känner så blir du säkert sjukskriven!

Johanna 061223
  • MallaMojs

Ja, jag ska verkligen försöka att vara "normal" när jag ska till läkaren, inte bara säga att allt är bra så... Sen har Magnus lovat att följa med... Blir jag inte sjukskriven då så vet jag inte vad jag ska göra, vara hemma ändå?!!

• pucken

men egentligen, du borde få bli sjukskriven redan nu om du mår dåligt. jag menar, det är ändå fk sp, bestämmer om du ska få ersättning för sjukskrivningen eller inte. jag bröt ihop en gång hos bm, och hon skickade mig direkt till läkaren som inte ens träffat mig innan hon bestämt att jag skulle sjukskrivas.

• MallaMojs

pucken...ja, egentligen va?!! Jag ska känna efter den här veckan som kommer, bara tre dagar med "jobb" sen ska jag se om jag tror jag orkar en vecka till... Jag bröt ju också ihop hos bm och det är hon som säger hela tiden att hon tycker jag ska sjukskriva mig - men då måste jag ju träffa läkaren också, igen...och det har blivit lite ångest över det också...

• pucken

fast nu kom jag på att jag träffade en läkarvikarie, för den ordinarie var sjuk eller nåt. men stå på dig så ska du se att du får som du vill, sen är det fk som har hand om ditt ärende som sagt. och jag har för mig att de är rätt givmilda när det gäller tvillinggraviditeter.

• CaMi

pucken: Alvar vaknade 5 idag. Tur att Tias klev upp med honom! Men nu sover han å andra sidan sin andra tupplur för dagen.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)