• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

haha, jag har inte kollat upp hur det funkar med crocsen ännu, har varit iväg å grillat hela dagen ju...

Det är alltså en amerikan som beställer skorna hem till sig och tar med sig dom till Afrika...sen får svärmors man släpa hem, så jag vet inte hur mycket han vill ta på sig... Ska försöka ta reda på det imorrn. Fru I ville ha två par, du då letw?

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

jag då? tänk om jag också vill ha, typ 20 par? nä ja bah skämta juh!

• MallaMojs

haha, jag vet inte hur mycket han vill släpa på "plats-svärfar"...det kan ju också vara försent, att han amerikanen redan beställt och så... Jag återkommer

Har just kommit hem efter en heleftermiddag/kväll med en 3 år gammal Alva och en snart 1 år gammal Ella Så kul!

• Fru Indosaurie

malla
    Hör av dig du annars får jag beställa från nån annan amerikansk sida och hålla tummarna stenhårt att jag slipper tullavgift och moms.

mysigt med barn! Ska bli kul att träffa Alvali och Vincent nu i veckan.

• MallaMojs

fru I...det är ju mest att det kanske blir jobbigt att släpa hit å dit, å sen så jobbar de nog inte exakt samma perioder, amerikanen och svärfar... Som sagt, kollar imorrn!!

Du har ju ett alldeles eget barn hemma ju

• Fru Indosaurie

Malla
    haha ja, och hon är ju världsroligast, hon har börjat härma ljud nu. Inte mig och fredrik alltså för det har hon gjort länge, utan hon härmar texas när han skäller eller gnyr, hon härmar matberedaren och elvispen och senast texas trimmer

• MallaMojs

Haha, ja, det låter skoj med ljud... Såg bilden på påsk-Wilma också, sååå söt

Själv har jag bebiar i magen som börjar göra sig synliga utifrån...värsta guppet på magen ibland

• pucken

malla
    va roligt! åh jag saknar bebissparkar i magen kan jag inte vara utbildad och ha arbete typ NU!? *vill ha en bebis till*

• pucken

det har SNÖAT inatt *muttrar* blä och åter blä!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)