• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Saralindholm

Winnertaco- min största skräck i livet har alltid varit min blivande förlossning..är inte lika rädd längre...men ändå...den smärtan verkar vara otrolig

• Melisabeth

taco - låter bra =)

Spelar väl kanske int eså himla stor roll liksom... det rör sig ju om 20 kr dagen ca..... men 20 kronor är ju mycket när man har 140 kr kontra 160 kr dagen

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Sara
    Det är nog en ganska häftig upplevelse egentligen, jag hade dock bara ont hela tiden. Jag hade itne sovit, inte ätit och var absolut inte förberedd på att bli igångsatt så allt blev bara fel, varken jag eller livmodern orkade. Så länge det gick frammåt var det rätt lungt, men sen stannade allt bara av vid 5 cm.

Johanna 061223
  • Saralindholm

Winnertaco- aj då.. hur lång tid tog det för dig?

• MallaMojs

Jag är tillbaka och kan rapportera att jag har två stooora bebisar i min mage De ligger precis på kurvan för enlingar så det är ju superbra, beräknas väga 1152 och 1169 g, ettan ligger med huvudet neråt och tvåan i säte - och jag fick se iaf ett par blygdläppar idag också

*lycklig*

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Saralindholm

Winnertaco- man har ju en speciell bild inför en förlossning innan man har gått igenom en...antar att det är den jag har...

• Melisabeth

Malla - mysigt =)
    Skönt att de är stora också antar jag =)
    Med tanke på att de brukar komma iaf någon vecka tidigt =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Mel...ja, det känns bra att de är stora och så, iaf då tvillingar brukar ligga under kurvan för enlingar... Ujuj, beror det på allt jag stoppar i min tro??

OM jag får gå tiden ut så kommer jag ju bli enorm

Tvillingtjejjer **vecka 27**
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)