• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Jag tror jag har blivit smittat av fikaviruset här i tråden =(
    Är sjukt sugen på nått gottigt.. men tror inte vi har saker hemma att baka av.. och vet inte vad som skulle vara nog lätt att baka heller....

*deppar lite över avsaknad av något gott*

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Sara
    Vilken bedövning som är bäst är väl individuellt... eda:n tog inte på mig, och ingen förklarade hur lustgasen fungerade riktigt så jag blev nog inte smärtlindrad alls

Johanna 061223
  • Winnertaco

Undra om Johanna är ungen med flest nappar i världen? 11 st har jag hittat nu när jag gått här och plockat... några trodde jag var borta för alltid!

Johanna 061223
  • pucken

på tal om bedövningar så tyckte jag edan funkade bäst. jag kände absolut ingenting efter att jag fått den. lustgasen blev jag bara "ful´l" av, kändes som en enda dimma och jag gillade det inte.

• Melisabeth

taco - haha, vi har 4 och hon är inte ens född ännu =)

lustgas vore rätt trevligt nu känner jag =/

• Winnertaco

Jag tror att jag skulle gillat lustgasen om jag bara fått lära mig att andas rätt, första andetaget känndes bra, då blev jag lite lagom lullig och fick känslan av att det inte gjorde så mycket att jag hade ont, men sen avtog effekten, antagligen för att jag gjorde fel.

Johanna 061223
  • pucken

mel
    usch, inte lustgas! jag tror faktiskt att jag hellre har ont än tar lustgas nästa gånga, tyckte den var så obehaglig.

• Melisabeth

Jag antar att det inte hjälper att inte käka alvedon eller?
    Alltså att om man står ut ist''llet och låter det hålla på att det ger någon annan effekt än att proppa i sig alvedonen och ha mindre ont?

Säkert dummaste frågan någonsin, men jag vill inte aatt det skall stanna av, utan fortsätta och bli värre... på riktigt =/

• pucken

mel
    nu hängde jag inte med riktigt, menar du att det kanske sätter igång om du skippar alvedon? jag tror tyvärr inte att det gör det :(

• Winnertaco

Tror tyvärr inte att man vinner så mycket på att gå och pina sig, det blir inte mer på riktigt för det, tyvärr

Johanna 061223
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)