• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

X - ja jag vet inte.. mer spånar friskt typ =)

Tack för att jag får klaga =)
    JO har försökt färdknäppa.... men gubben tycker inte det är så kul eftersom jag inte är så intresserad av det hela, utan mer vill komma till "resultat"... Känner mig ju inte sexig liksom... och inte är man i sån form heler att lusten är direkt påtaglig..... Och jag kan väl förstå att det inte är så kul med "måste" istället för vilja.....
    Svårt att låsas är man har ont och mår illa och grejs också liksom.... buhu....

Nä Ella får ställa in sig på att bli ensambarn, helt klart... detta gör jag inte om.... då adopterar jag eller nått istället om det går.

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Småtokig

Angående bedövning så fungerade lustgasen kanon på mig, de andra alternativen kan jag inte säga så mycket om eftersom jag bara hade lustgas

• pucken

mel
    mm eller så blir jag surrogat mamma

• Melisabeth

JUst det, så var det ju pucken.. att jag alltid glämmer bort den varianten... skyller på gravid hjärna =)

• pucken

gravid är fan det enda jag varit bra på de senaste åren, så det gör jag gärna igen. det stärker min självkänsla

• Melisabeth

JAg funderar på om jag borde gå och lägga mig ner... Ella har inte rört på sig idag.. och hon brukar ju göra det när hon tror att jag skall sova.. lite livstecken vore ju trevligt liksom...

• Winnertaco

Mel
    Hon rör sig, det är bara det att du inte känner det. För mig registrerade ctg:n typ en miljon rörelser fast jag inte kännde nått alls..

Nä, nu ska jag och grannen på step up

Johanna 061223
  • Melisabeth

okej, rörelser som känns då
    Men jag har ruskat på henne nu och fick en ilskan fot i revbenet så nu är vi på banan igen båda två =)

träning - blir flåsig av att tänka på =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)