• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Jaha, då var man tillbaka... Alla värden ser bra ut, trycket lite högre än sist och hb tillbaka på 131... Jag är också sjuuukt trött, värdet till trots.

Sf-mått 32 japp, det är så man ser att det är twins å vi fick nog in båda hjärtljud trots att de inte alls vill att vi ska lyssna på dom. Fick också tider för föräldrautbildning i maj, och så ska vi på förlossningsföreläsning någon onsdag framöver.

Var en sväng till Coop och har handlat smart...hoppas det räcker till mat i veckan

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Kickan 84

Xquin: Vi ska göra ett 4D UL i v. 28 något sånt, där könsbestämning ingår, endel får veta vid rutin UL, men oftast söker de inte efter könet vid ett sådant...

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • pucken

malla
    oj! jag hade sf 34-35 i sista månaden! jäklar vilken skillnad

• Kickan 84

Malla: Var det första gången de tog SF mått?

• Winnertaco

Vi gjorde tre ul i slutet av graviditeten (efter bf), inte ens då fick vi veta. Det syns inte om man inte specifikt letar efter det sa de till oss, och inte gjorde det oss nått!

Malla
    Skönt att allt ser bra ut Sf-mått 32 hade jag i v 33 tror jag

• MallaMojs

Hihi Jag är feeet

Väger dock inte tresiffrigt ännu Haha...

Ja, det var första gången hon mätte, kickan...hon börjar vecka 25 iaf, men en del gör lite som de vill. Jag mätte hemma själv för ett par veckor sedan och fick då 27, men själva mätningen är ju så subjektiv...kul att se utvecklingen bara!

xqin...jag visste könen...ehh, typ i vecka 3

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Kickan 84

Xquin: Ja, ska man göra Köns-UL kostar det, får man veta vid Rutin-UL:et tror jag inte att de tar något extra betalt.

• Kickan 84

Malla: Spännande att se vad du hamnar på tillslut!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)