• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

pucken: Är nog snarare att jag ska ha två olika som är svårt att försvara!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Kickan 84

pucken: Ska ha en av bugaboos egna också, när vi ändå beställer vagnen... dock vet jag inte vilken färg ännu. Rosa känns givet om det är en tjej, men det tror inte jag att det är och M vägrar rosa om det inte är en tjej, visst är han lite mesig?

Hur som helst... funderar på en sandfärgad i annat fall, om det inte finns i brunt tills vi ska beställa... hm...

• pucken

åh typiskt att inte micke är hemma. jag vill sy, men agge lär ju vakna så fort jag börjar med nåt.

• Ekrlsn

en fråga till er som har barn, i vilken vecka fick ni veta könet?

• Kickan 84

Själv är jag enbart trött, fattar inte när det ska ge med sig! Har ju inte dåligt järnvärde eller något så det är ju bara att vänta ut det...

• Winnertaco

Nu har till och med jag lagt uipp lite auktioner på tradera! Alla kläder som vi inte hade den minsta användning för, kanske kan lura någon annan förstagångsförlder att köpa dem

Vi fick inte veta nått kön under graviditeten, var inte så intresserad av det heller

Kickan
    Jobbigt att vara trött. Jag är med trött, fast utan anledning då...

• Kickan 84

Taco: Jäääkligt jobbigt är det, oavsett när och varför.... kan tänka mig att det är värre när bebisen kommit ut också...

• pucken

xqin
    vi fick inte veta könet för ungen var ute. vissa får veta vid rutinul v 17-18, andra görs könsul och det brukar nog göra innan vecka 30 tror jag.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)