• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Ekrlsn

hehe har för mig att det var årkurs 6 eller att dom var sex år... hmm du får berätta=)

• MallaMojs

Haha, hemkunskap har jag med årskurs 5 och 7-9

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • MallaMojs

Ja, det är ju i närheten

Nähä, nu har jag ätit lite lunch, paj från frysen och ska väl kanske kamma till mig lite innan jag ska till bm...

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Fru Indosaurie

det blev inte så lång promenad, w var mitt i lunchen ju..

Sen skulle vi då försöka ge henne böngryta nu.. Mkt mer bitar än hon är van med så det är väl ingen hit kanske.

En glad överraskning är att vi fått sänkt försäkringspremie på bilen!
    Nu är den BARA 563 kr/mån! vilket kalas! Den var 780 när vi tecknade den för 2 år sen.

• Melisabeth

Åhh vad trevligt med BM.... händer det något =)
    Vaknade idag och mådde inte alls vidare bra.. förkyld.. igen =(
    Och var så seg i skallen att jag missade att jag skulle till psyktanten i förmiddags.. men men, får gå ändå =)

Skall se om jag kan få med gubben och kolla på balkongmöbler idag, annars blir det mest sova och lata sig idag tror jag.... *gäsp*

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

agge tyckte INTE det var kul i skolan idag, så kom dit och vände. gick till tygaffären istället de har 20% rabatt på allt!

• pucken

fru
    nu har jag betalat hoppas mina grejer kommer foooooort!

• Kickan 84

Hur söt var inte denna åkpåsen då?

www.buggysnuggle.com/product_info.asp&img=prd{1C121E67-F921-4073-B689-5D70D4EFC8D8}.jpg&usrID=724563F4-4187-4BA3-B004-27435D480858&wrapper=hide

Magnus kommer bli galen när jag sätter igång och shoppar!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)