• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

kickan
    ja visst är den! den var på rea vid jul nån gång, på nån nätsida. var nära att köpa en =)

xqin
    härligt! vi ska ut och springa ikväll, jag och killen. om han itne är helt slut efter skolan.

• Kickan 84

pucken: Aha, jädrar då! Tror du den vore fin i Buggan i sand/brunt? *fnular*

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • pucken

ja, det är väl ungefär samma färg va? tror det blir jättefint!

• Kickan 84

pucken: Jo den där är ju ljusare brun, buggan är ju mer choklad... men den kan nog harmonisera rätt fint mellan sandbasen och det bruna... tror jag... hur få in M på samma spår?

• pucken

skit i att fråga honom jag köpte tyg för 200 idag, har inte sagt ett ljud till micke

• Kickan 84

pucken: Hahaha!

Nämen, oj, har vi två åkpåsar? Jo... alltså... jag köpte den på myrorna för 50 kr hahaha (Det vore ju mer försvarbart än över 700 )

• pucken

men 700 för en åkpåse är nog rätt vanligt. finns ju de som kostar flera tusen eller nåt!

xqin
    nja, det är nog skönt när man kommit igång. men minuterna innan man ska iväg till spåret är ju en plåga

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)