• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • LittleMommy

Så hur många är det som lyckats bli gravida i tråden här en så länge?

• Fru Indosaurie

Littlemommy
    ungefär alla skulle jag tro
    tror att dom flesta har barn eller är gravida nu.
    Det här är del 9 så vi har hållt igång ett tag.
    Ingen planerar nr 2 än vad jag vet.. eller kanske? men ingen av dom gamla rävarna. haha.

• pucken

vilken jävla värdelös dag. jag har inte fått sova på 3 nätter och micke gnäller över att han sovit lite dåligt. jag går upp strax innan sju, han drar sig till halv tio för att sen hasa sig till soffan för att "vila". jävla rövhål, kan han fan lika gärna vila i sänghelvetet. alltid jag som ska städa, alltid jag som ska laga mat, alltid jag som har skyldigheter. han kan fan dra dit pepparn växer. vi har haft rent och snyggt sen min bror kom för två veckor sen, så är jag i skolan i två dagar och det ser ut som ett bombnedslag.

och jag vet, jag svär, men jag är trött och jävligt förbannad på min äkta hälft.

• letw83

fru
    jag är då inte gravid vad jag vet och om jag har barn så har dom gömt sig väl

• Fru Indosaurie

puck
    Jag tycker att det låter som vanligt. iaf städningen då. Mickes sömnvanor vet jag inte mkt om
    Han får köpa något uppiggande på gymgrossisten! Vem är inte trött liksom?

• pucken

fru
    jag vet inte för att det är roligt egentligen, men han är så förbannat SLÖ. okej, skit i att städa men ställ disken i maskinen och tvätten i korgen så ser det iaf hyfsat ut. agge dör inte av att sitta ensam i rummet medan man plockar undan det man plockat fram. är så less på allt. funderar starkt på att låta micke leva på sin fp i sommar så lever jag på min lön för det är jag fan värd.

• Fru Indosaurie

Klart han inte ska skita i att städa..
    Om man alltid plockar bort efter sig så blir det ju inte precis stökigt.
    Lägger han inte ens tvätt i tvättkorgen hur många sekunder extra tar det?

jag satt precis och kikade pricerunner när du skrev om städning.
    Våran dammsugare kostar bara 990 kr på webhallen. Tänk, då kan vi dammsuga vaaaarje dag. Skönt.

• pucken

det ligger smutstvätt överallt: i soffan, i sängen, på golvet, i badrummet, i hallen, på barnvagnen, you name it. spelar ingen roll hur ofta man säger till honom eller plockar undan skiten själv, det är alltid likadant.

hoppas jag kan åka och titta på vagnen idag, fick svar från tjejen och hon tyckte att det var enklast om jag kom förbi. hoppas hon bor nära

• nica83

Hej!

Varför har FL börjat med annons mellan där man skriver inlägg och själva tråden? Sjukt irriterande att skrolla ner...

Ska ringa och boka inskrivning nu! Men de verkar inte svara trots att de har telefontid... Sumpan blir det på iaf!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)