• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

fatta att vi orkat gå till öf idag var inget vidare kul men agge gillade det.

• Melisabeth

Pucken - kanske är huvudsaken =)

JA glass och folk är rätt trevligt det med ju taco, har du ju rätt i =)
    Men vaddå inte våga åka, vad är det för larv.. klart man åker allt.. utom farliga sakerna som tornet och pariserhjulet =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • pucken

jag avskyr karuseller, blir bara yr och illamående. men glass tackar jag inte nej till

• Winnertaco

Jag gillar berochdalbanor, men inte sånt som bara snurrar. Kan tänka mig uppskjutet men inte nedsläppet!

Johanna är jättesnorig, det bara rinner ur näsan Kanske därför hon är så gnällig!

Johanna 061223
  • pucken

är det ok att träna när man har ont i halsen? jag är helt rosslig

• Melisabeth

Tror inte det rekommenderas pucken.. men jag är inte hemma på träning så =)

Haha, jag tycker uppskjutet är rätt okej trots att jag är höjdrädd, men höjdskräcken - jag åker den bara för att jag är så envis, men jag är så sketans rädd, sitta där uppe och vänta, jag pinkar nästan på mig av det ju.. av skräck.... Njuta av utsikten, jo tack liksom =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Winnertaco

puck
    Jag vet inte hur bra det är att träna när man är sjuk egentligen, men jag brular inte bry mig om ifall jag är sjuk. Känner jag att jag orkar träna så tränar jag. Jag lever än!

Johanna 061223
  • pucken

mm jag känner mig i övrigt, bara halsen som är lite halvkass. känns ungefär som dagen efter ett högstadiedisko, när man vrålat med alla låtar och blivit hes

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)