• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

jovars, vilka minnen! jobbigt att behöva harkla hela tiden dock.

• Winnertaco

Intercard söker en lagerassistent som är glad, utåtriktad, stresstålig och van att ta egna intiativ. Det är ju mitt nuvarande jobb i ett nötskal, jag måste vara perfekt för den tjänsten!

Johanna 061223
  • pucken

söker du nytt jobb taco?
    har ni hittat nån tid ni kan hämta dopklänningen baj de waj?

• Melisabeth

Har ni nått bra tips för min viktminskning? Har satt igång nu =)
    Sånt där enkelt "i bakfickan trick" =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Melisabeth

pucka - hua, svär du i kyrkan också?
    Det är ju jobbigt ju =)
    Och jag lat =)

Nä man jag tänkte faktiskt försöka ta litemer promenader när vädret är lite roligare än idag, och när hon lär sig sova utan mig i mer än 5 minuter passa på att trampa lite på mojsen inne =)

• Winnertaco

Mel
    Ja, faktiskt säger jag också börja rära på sig mer och sluta med fika och godis. Det brukar vara allt som krävs, sålänge man håller sig till det!

Puck
    Söker och söker, det vore väl trevligt att göra nått nytt! Efter 4 år på donken känns det som att jag har lärt mig det man kan lära sig där!
    Har inte pratat om när vi skulle kunna hämta klänningen... Har en endaste ledig helg i juni Men hur kommer du att jobba när du börjar? Är det helger också?

Johanna 061223
  • pucken

promenader är bra, och sen hålla koll på vad man stoppar i sig. jag äter inte mer än 1500 kcal om dagen, plus extra när jag tränar.

• pucken

taco
    jag jobbar skift, så varannan vecka jobbar jag 6-14 och varannan 14-22.30. kanske helg ibland, men antagligen inte ofta. men jag kan posta klänningen annars, ni kan ju komma en senare helg om ni vill hälsa på

• Melisabeth

Fika och godis har jag slutat med =)

Ni menar alltså att jag inte slipper från motionen.. attans också =)
    Tur att det blir sommar snart då förhoppningsvis så utevädret är trevligt =)
    *suckar och inser att jag inte kommer undan det*

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)