• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

1500, är ju ingenting ju =)
    Är det okej med såpass "lite" tro när man ammar, eller är det "bantning" i den världen?

Måste nog läsa på om sånt känner jag =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • pucken

mel
    träning behöver inte vara jobbigt och tråkigt, gäller bara att hitta en motionsform man trivs med. raska promenader räcker för vissa, andra gymmar och går på aerobics. jag stormtrivs med att gå på box oxh step, timmen går jättefort för det är så roligt!

• Melisabeth

pucken - enda tröning som jag gillar är simma och möjligen dansa, men knappast att jag går til badhuset såhär liksom =)
    Inte tid dessutom med tanke på Anders tider på jobbet....

Men jag kommer nog på nått, sen =)

• Winnertaco

Mel
    Barnvagnsprommisar bränner massor med kalorier, speciellt i uppförsbackar! Ladda hem en talbok och lägg in på mp3n, jag lyssnade på Ulla-Carin Lindqvists "Ro utan åror" när jag började med längre prommisar efter snittet. Jättebra!
    Du ska nog äta mer än 1500 kcal om du helammar, minst 2000! Ett tips är att gå med i viktklubben (www.viktklubb.se) eller kanske viktväktarna!

Puck
    Vi ska nog hitta nån helg! Ni har inga andra planer, tex åka bort eller så nu under sommaren?

Johanna 061223
  • pucken

taco
    inga planer här inte. när vi väl köpt ny vagn har vi inte råd att åka nånstans

• pucken

mel
    förhoppningsvis. tjejen är inte så haj på mailkontakt om man säger så så fort jag vet var hon bor ska vi åka och kolla på den, sen får vi se. det är iaf en grymt snygg vagn, och jag vill ha en, sen ver jag inte om det beggat eller nytt

• Kickan 84

Goddagens damer, nu har jag sommarlov

Helt underbart, ska bara sola fläsket, dricka saft och läsa böcker framöver, sköööönt! Skrattande

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Melisabeth

Låter trivsamt Kickan =)

Nu har vi prel.bokat församlingshemmet för dopkaffet.. skall dit imorgon och så hur det ser ut.. förhopppningsvis inte allt för trist =)

Måste börja få ordning på inbjudningar också, vilka som skal bjudas, kort och hej och hå.. och vad man skall bjuda på, är ju bra om folk vet om det är kaffe bara eller "mat"....
    *virrig*

• Kickan 84

Mel: Känns överjävligt skönt!!

Ojoj, vad ni planerar och har dop i denna tråden, verkar alltid vara någon som har dop på G!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)