• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Jag ska också få nya glasögon nu, skulle få det när vi sålt lägenheten Snart kan jag också se!

Johanna 061223
  • pucken

jag har blivit förkyld igen så jag får ju inte ha linser. ringde optikern och var allmänt upprörd och då såg hon att ena paret kommit in det var ren och skär lycka!

• Winnertaco

Oj, jag har nog aldrig brytt mig i att man inte fpr ha linser när man är förkyld... Jag totalvägrar att tex gå till jobbet med glasögon

Johanna 061223
  • pucken

jag brukar inte bry mig heller, men idag verkligen stack och kliade det i ögonen. och jag vägrar vara hemma från jobbet nu när jag jobbar 28 timmar övertid, då försvinner ju min klumpsumma

• Winnertaco

Ja, det verkar ju dumt Själv skulle jag gärna bli så sjuk att jag kunde vara hemma med gott samvete lite... Eller, nej, så ska man inte önska!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Förresten så verkar det typ stört omöjligt att komma ner och hämta klänningen, som straff för att jag vill vara föräldraledig i augusti fick jag jobba varenda helg i juli, typ...

Johanna 061223
  • pucken

jag är gärna hemma om jag är ordentligt sjuk. men för dte mesta blir jag vara halvdålig och pallar ta mig till jobbet ändå.

och fru har köpt en likadan polarnjacka som vi! härmapan

• pucken

men jag skickar klänningen med posten. ska bara göra mössan först, har haft fullt upp med trasiga fingrar och att få klart åtminstone en filt.

• Winnertaco

Enligt min chef ska jag inte klaga, jag har en ledig helg... Jag slutar 04:30 på söndag morgon och så är jag ledig sön-mån sen och det är minsann en ledig helg... Dessutom får jag ju vila 1 ½ månad sen när jag är föräldraledig. Jag har ingenting att klaga på!

Johanna 061223
  • pucken

ledig är ju ordet... även om jag har ett fysiskt tungt jobb så är det fan mindre ansträngande än att ta hand om agge. ärligt. har aldrig varit så trött om kvällarna som de gånger jag varit hemma med honom hela dagen.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)