• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • nica83

Då tror jag 70 blir för stort alltså. Tur att man har FL, noll koll på hur snabbt bebisar växer!

• Melisabeth

Lite skumt det där med storlekar.. är inte så länge sedan vi lade undan lillan bodys i 44 (stora iofs men ändå) och nu är även 50 avslutat förutom pyamas som fortfarande går på, och kortbyxor....
    56 är precis lagom, men 62 är i de flesta fall inte överdrivet stort.... rymligt kanske, men inte stort....... Och hon var 54 lång/kort för 1½ vecka sedan....

Måste vara att hon fyller ut dem på bredden som gör det =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Winnertaco

Det där med storlekar är helt stört... Ibland är 68 för stort, ibland är 74 för litet Fundersam

Andreas väckte Johanna nyss genom att sätta igång gräsklipparen, nu får han fasen ta hand om henne! Jag hade planerat datastund när hon skulle sova nästa gång i flera timmar, jag tänker itne ändra på mig!

Johanna 061223
  • Melisabeth

låter bra taco =)

Här har sovits totalt 6 timmar sedan midnatt så ingen lugn stund här inte =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • pucken

det verkar bli en helt störd sommar på jobbet i år. har övertid på söndag igen, vilket ger 20 extra timmar på två veckor. det är mer övertid än jag nånsin haft där!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)