• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Småtokig

Det var en fin text..

Vad ska man ha för kläder på Albin när han ska till Fotografen?

• nica83

Tokig
    Något tufft kanske? Eller riktigt fint så han blir lite lillgammal Du får komma med bilder så kan vi vara smakråd!

Fast nu ska jag också sova och fundera på filten. Killen tyckte det var mkt för en filt men rabatten är bara till imorgon och tror inte det kommer så många erbjudanden till...

Natti natti!

• nica83

pucken
    Såg nu att de hade overallen också, kanske får bli den istället. 40% på den också. Sååå fin Tror ni strl 70 är lagom om bebisen är född i januari?

• pucken

nica
    VAR hittar du rean? kanske kan köpa en till eventuella syskon
    personligen tycker jag att lundmyrs kläder är skitstora i storlekarna. köpte en frottédress till agge, i 80 och den är typ 10 cm för lång.

• Småtokig

Nica
    Hurdan overall är det? Albin är född i Januari(kommer vara ca 1år mellan våra små)Vi hade en fleeceoverall i strl 56 ibörjan och när han slutade ha overall i början av april så hade han 62 i den och då är han en STOR bebis..

• Melisabeth

MOrrn morrn - inatt har både jag och Isabella sovit lite... hon 4 timmar - jag mindre.. Inte för att hon skrikti eller så, hon har varit tyst förutom att ho legat och snattrat - men hon har sparkats så fasligt och vevat i armarna så hon smäller till mig...
    MEn men, vi är på gott humör iaf =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Winnertaco

Hello!

Jag är hemma en snabbis, men ska åka igen... Har varit hos frissan nu på morgonen, det var uuuunderbart! Johanna sov från 19-7:45, underbar unge!

Måste rusa igen, men snart flyttar vi vår dator till huset!  

Johanna 061223
  • Melisabeth

Skönt taco =)

Själv fick jag duscha ifred i morse när lillan sov, också skönt =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)