• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Letw - nope =)
    Det har det aldrig varit typ när vi fått skickat till oss.. fick ett gosedjur som var betydligt bulligare - men det var bara tyngden på den också =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • letw83

mel
    vilken tur=)
    jag har fått uppfattningen om att de mått dom har som är över skrymmande är såna som inte går in i de gula postlådorna. och att det då är med jobb eftersom man måste lämna in dem på posten då. plus att dom tar ju lite mer plats i fraktandet. Och det här gick då in i den gula lådan utan problem=)

• Melisabeth

troligen är det nått sånt ja =)

Åhh vad jag hoppas A ksn få smita 15 minuter tidigare idag - så är han hemma en hel timme tidigare =)
    Måste få gjort dopinbjudningar, och det är lättare utan Isabellas hjälp =)

• letw83

men gud vad knas. vi brukade då få gå tidigare när det skiljde så mkt. Men det beror ju på vad man jobbar med....

kan tänka mig att det är lättare..=)

• Melisabeth

Letw - ja han slutar enligt schema 5 minuter efter bussen går.. men tar typ 10 minuter till bussen också... men ändå...
    Jag tror han har jobbat lite sextra tidigare i veckan - eftersom han ändå måste vänta den där timmen på bussen - så att han kan gå tidigare idag utan att göra mindre tid.. men är ju om chefen okejar det som är frågan.. kan hoppas, så kan man få hem honom tidigare ungefär varannan dag =)

• letw83

jag får snart ett psykbryt på min skrivare

• letw83

fast snart säljer jag den eller nåt, givande att ha fotoskrivare om den aldrig vill funka=/

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)