• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • Liams mamma

Miniskrutten.. innan jag var gravid sov jag i snitt kanske 6 timmar/natt... nu MÅSTE jag sova minst 8 timmar, MINST för att inte bli folkilsk  osv haha... 
    I början, kring jul kunde jag nästan somna sittandes när jag skulle ta på mig skorna exempelvis... den tröttheten höll på i några veckor, men nu håller jag mig vaken om dagarna i allafall

BF 5 augusti, en dag närmare...
  • Liams mamma

och förresten, Välkommen, för du är väl ny här? ... kan inte minnas att jag sett dig tidigare

• PVeraB

babybop
    alltså "bäbis på bordet" var j'''vligt försiktig. BM snackade om att man kunde skölja av de små liven under kranen. Då pep jag ngt om men tänks så tappar man dom. Hon fnissade lite åt mig å sa att det är nog ingen fara. Gillar min BM

Fiaflickan
    Jo sånna är nog fiffiga med. Vi kommer ha skötbord i ett annat rum. bra att kunna ärva grejer.

zazzy
    känner igen det där med att ha tråkigt. Igår var en riktig tråååk dag

• Liams mamma

SvXrt, japp! man ska vara skärpt, vaken, alert osv ... ang. tappa bäbisen, hört att det finns värsta trixet hur man ska hålla dem så de inte glider ner i baljan... snacka om att man är novis! haha...

jäkla tråkdag det här... vill bli kry så man kan jobba imorrn, klättrar ju på väggarna!

• PVeraB

Babybop
    Hoppas man får lära sig hålla i dom små liven på BB. tänker vägra åka hem innan jag får veta alla trix och knep!
    ang. det där med att få tråkigt när man går hemma. Det är inte så farligt som närman är sjuk. Tänk då orkar med mer saker, du får inte dåligt samvete för att du är på stan och ränner och du får ligga på soffan heeela dagen!

• Liams mamma

SvXrt: jo det har du rätt i... blir nog helt annat sen
    Tänker också vägra åka hem från BB innan jag kan allt

Hmmm... det här är helt sjukt... eller det ser helt sjukt ut... när jag ligger och tittar på min mage nu så är den nästan platt på ena sidan och jättestor "knöl" på andra sidan... ser helt knasigt ut!!! Är det bäbisen som knölat sig så eller vad beror det på? det här har jag inte varit med om innan heh....

v.24...
  • fiaflikkan

SvXrt, Ja vissa saker känns heeelt rätt om man får ärva! vi har bara en trea så skötbordet får förpassas till badrummet.

Någon fler än jag som har börjat bona till lägenheten/huset? alltså jag vill fixa allt! Tapetsera, möblera ja you name it!

Jag går hemma på dagarna men det är för att jag läser på kumvux och på distans. Ganska skönt ibland men när man inte är duktigt och tar tag i skolan så känns det som om man hellre hade viljat ha ett jobb...

Fördelen är att jag kan lägga mig och sova näääär jag vill! vaknade just! *gäsp*

• AnnaMariaPalm

babybop: japp det stämmer att jag är ny här=) så tackar för välkomnandet! =)

• zazzy

hoho Miniskrutten såg att du hitta hit va kul..=) nä nu ska här käkas något.. muumss

• fiaflikkan

välkommen miniskrutten!

instämmer med zazzy, MAT!

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007