• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • Gustafsmamma2005

Länge sen jag skrev här.

Hur har ni det alla?

Hur många är det som tagit reda på om det bir en pojke eller flicka?

Vi har inte kollat men ska på ultraljud igen om en månad. Hoppas dock inte det syns så då. Vill hellre ha en överaskning, lika glad vare sig det blir en pojke eller en flicka.

• Mollan Malin

Hallå!

Mk: Du har det inte lätt du....

Zazzy: Hoppas det löser sig med lägenhet snart för din del.

Betzo: Ta det lugnt och vila så ska nog allt gå bra ska du se. Hur långt har du gått nu?

Fika på Tisdag blir grejt!! Då är jag i stan igen. Åker hem imorgon.
    Idag har jag varit på Ikea en snabbis, eller så snabbt jag nu orkade vagga igenom hela varuhuset med alla genvägar.
    Handlade för hela 17kr Förvånad Ett cd-fodral till dotterns dvd-filmer som hon brukar ha med i bilen. Sen passade jag på att ta såna gratis lågenergilampor när det ändå bjöds... Egentligen var jag i Happis för att hälsa på min mormor som bor där och säga hej då innan flytten

Jag börjar bli lite smått stressad över att jag inte har handlat mer till bebisarna än. Vi har fortfarande inte köpt mer är vagnen. Inte ett klädesplagg eller minsta lilla pinal. Snart kommer jag ju inte att orka gå och handla nåt heller och då måste jag ju förlita mig på sambon!
    Hmm.... måste nog ta tag i detta snart.

Gustavsmamma: Jag vet att mina två är töser (mest troligt iaf) Vi tyckte att det räckte med överaskningar efter att vi fick reda på att det var tvillingar...

Nu ska jag gå och ta en bastu.

Hej hej!

• MK84

Hehe, ja är inte lätt att vara en gnäll Malin. Idag har ja dock haft de rätt trevligt på jobbet. Har vart lugnt och kunderna har vart trevliga.. =)

Imorgon är ja ledig! =)

• Finalinna

Någon som har nått tips mot trötthet, jag är helt sluuuut, hela dagarna och det går inte över! Elle bara kanska är att acceptera, man är ju trots allt gravid och inte förkyld.

• PVeraB

finalinna
    järntabletter gör susen mot trötthet. Be å få kolla järnvärdet nästa ggn du är på MVC

• zazzy

vad sjuttsingen ska man laga för middag?
    åh, jag har så dålig fantasi.
    jag vill ju ha grillat buuhuuu!!

• Mollan Malin

Hmm...känner igen problemet Zazzy. Vi hade samma idétorka nyss... Ingen orkade åka och handla så det fick bli spagetti och falukorv Tråkigt men man blev mätt i alla fall.

• MK84

Tihi, en annan var hos syrran och fick middagen serverad. Men håller med, har ingen direkt matlust nu och känner mig för slö för att orka laga nå seriöst.

Har fått svårt att sova på nätterna nu, inte så de känns jobbigt direkt, men ändå. Vaknar vid 4-5 tiden varje natt å känner mig tokpigg, även om ja va astrött vid 23 då ja gick å la mig, å ja är en sån som annars sover 10h/dag. Helskumt känns de. I natt tände ja lampan och låg å läste en halvtimme innan ja kunde somna om igen.

Har vart och rantat runt hela dagen idag, 10 mil stadskörning har de blivit, vilket betyder att ja åkt fram å tillbaka som ett jehu. Har fått mycket gjort iallafall.

Fyndade en jättefin barnvagn idag, en Emma Ljunga Duo Edge (kombivagn) tror ja den hette. Inte nyaste modellen, en 02 tror ja de var, svart och beige men väldans välskött, allt fanns me, regnskydd, myggnät, vinteråkpåse, kudde, påslakan, Babybjörn skötväska (jättefin). Allt detta för ynka 2000 kr, kan de bli bättre? =) Så ja är helnöjd. Kombi och Barnvagn inom loppet av två veckor typ. Och båda mycket finare än ja väntat mig. Nu är de typ bara bilbarnstol som saknas, men har en på g.

Börjar kännas mer och mer verkligt nu att bebis är på väg. Tänk att om 3 månader kan jag vara mamma. Jisses!

Var förbi HM på storheden och shoppade 2 linnen och 2 tröjor idag också. Magen börjar ju bli för stor för alla kläder ja har typ. Hehe. Å bristningar, oh my god, magen är verklgien full av dom! Men dom är rätt söta, hehe, ja tycker om dom. Hur har era magar blivit, har ni fått nå ränder?

• Liams mamma
     Fika, (imorgon) Tisdag, 15:30, Ebeneser!

Babybop
    Zazzy
    Mollan Malin

Missat någon?

Fyll på, häng mé! Flört
    v.34! och snart semester!
Svar på tråden Luleås höstmammor 2007