• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • MK84

Babybop: Ahh, tack för tipset. De där me skydd till sängen va ett bra tips, de har ja inte alls tänkt på.

Zazzy: Okej, då var de nog dig ja såg. Var lite osäker för att magen va ju så stooor tyckte ja, tänkte att den där tjejen måste ju föda snart, tihi... =)

Finalinna: Verkar som om du shoppat massa fina saker! =)

Ja är ju inte så Ikea frälst egentligen, men lite bebissaker kan ja tänka mig att fynda. Men ja skulle aldrig köpa en soffa eller nå sånt därifrån. Tycker de mesta känns så stelt, hårt och tråkigt.

Har jobbat från 10.30-21.15 idag, blev en riktig långkörare, sjuk personal och ingen att ringa ut, tur att snälla Malin finns så så kassaledarna kan andas ut! ;) Å massa magar är de på Maxi hela tiden, idag var de en kund som köpte 3 paket djungelvrål, tihi.. Undrar om hon mår illa, eller bara är tokig i lakrists. Sen träffa ja min systers ex som blev pappa i onsdags till en liten tjej. Å ja bara blir helt varm i hela kroppen, vill bara ha en egen liten goseklump nu, toklängtar verkligen, känns verkligen som en gåva att få bära och sen föda fram ett barn. Kan inte tänka mig va ja hade gjort om ja inte kunnat få barn. Höll nästan på att fälla en tår i bilen på vägen hem av lycka över den lilla i min mage. Blir mer å mer verkligt för varje dag som går! =))

• Betzo

Ett jätte grattis till den lille killen!!!

Du får berätta mer om kej.snitt sedan. Behöver nog vara lite mentalt förberedd för det som komma skall....

Kram!

• Iväntanstider

Är det ngn som varit på den nya affären hafva?

• Iväntanstider

Var ligger den någonstans? Tänkte dra in på stan idag, var flera veckor sen jag var in så nu har ja en massa att handla:)

• PVeraB

iväntanstider
    nere mot Loet busstationen, i samma hus som börje olssons ligger. De ahr ju en ungdomsgalleria där med lite små affärer. Där ligger havfa och little dragon oxå. De har mkt fina kläder!

• Iväntanstider

Oki tack då ska ja ta o kolla in det:P
    Ha en underbar dag i solen alles!

• ojbebis

Hej!

Tack för alla grattis

Vi kom hem i går kväll å det är rätt stor omställning här. Öm mage å en aldelsens förskräckligt hungrig liten kille som behöver extra tillägg förutom amning ibland. Men han är ljuuuuvlig trots sin lite udda form på huvudet just nu, man kan se var han har haft huvudet mot revbenen om man säger så

Han kom som sagt med snitt trots värkar hela helgen. Var nästan nära att hinna före kniven, men efter 4 nätter med minimalt med sömn å sovdoser på bb gick det inte hela vägen. Blev dessutom sövd under snittet *bläää*

Ska berätta mer å bättre när vardagen kommit å jag inte är däckad av trötthet å amningshormoner.

Tjing!

• Finalinna

Vad kul att höra av dig ojbebis och att ni har det bra! Ta nu hand om er och jag hoppas att ni får tid att njuta av att vara nyblivna föräldrar!

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007