• bellanbus

6-åring i "förpubertet"........

Är det fler som har 6-åringar som har gått in i någon "ny" fas????

Min dotter är nosig och hittar på det ena efter det andra, inte bara hemma utan även på dagis! Hon gaddar ihop sig med jämnåriga tjejkompisar och hånflinar fröknar upp i ansiktet....
    Min dotter har alltid varit väldigt intensiv men nu är det olidligt! Man undrar vad man gör för fel och varje dag är det något nytt!

Vill bara höra om fler har det så här????
  • Svar på tråden 6-åring i "förpubertet"........
  • bellanbus

Min dotter blev sjuk mitt i alltihopa...känner mig hemsk, men det var faktiskt lite skönt o få en paus i allt detta ...

Nu har man laddat om batterierna för nya duster

• Bluescreen

Likadant här, sonen som alltid varit så snäll och skötsam är rentutsagt HEMSK. Han är så stöddig så jag vet inte vart jag ska ta vägen, och han kan verkligen ge en "blicken" som bara betyder att "mamma är hopplös och fattar ingenting". Känns underbart i hjärtat när han dessutom slänger haranger i stil med "Mamma är en förlorare" och "mamma är dum" över sin mor =(

Är faktiskt mer ledsen än glad på min son just nu och bara längtar tills det går över... jag VILL inte känna att han är jobbig, besvärlig, elak och kaxig. Jag vill ha tillbaka min snälla son!!

• TerrorMorsan

men, är tjejer värre??? min kille blir 6 nästa år

skepp ligger trygga i hamnen,men det är dom inte byggda för
  • bellanbus
    TerrorMorsan skrev 2007-04-10 18:41:58 följande:
    men, är tjejer värre??? min kille blir 6 nästa år skepp ligger trygga i hamnen,men det är dom inte byggda för
    Det är baaaara o väääänta o se!
  • Nisses lada brinner

Jag har en tjej på 5 år och HON är olidlig nu, killen är 6 år och inte i närheten av hennes humör. Så jag tror tjejer är värre över lag.

Be the best or die like the rest!
  • TerrorMorsan

har alltid hört att tjejer är *värre*..man kommer ju ihåg sig själv....Oskyldig Lalalaaalallaaa..... få se hur min tös blir...redan NU 2 bast....phuuu..säger jag...så var inte sonen när han var 2...Räcka ut tungan

skepp ligger trygga i hamnen,men det är dom inte byggda för
  • tissen82

hmm har en 4 åring som e överjävlig hon TJATAR hål i huvet på mig o alla andra o ska bRÅKA hela tiden o tjata te hon får det..

• Hannah76

Jag Har planerat mina barn illa.. Det är 6 år emmellan dem.. Så när min lilla tjej blir en dryg 6-åring, så har min stora tjej skuttat iväg o blivit tonåring.. Hur ska man klara av det??*S*

• bellanbus
    Hannah76 skrev 2007-04-10 18:52:41 följande:
    Jag Har planerat mina barn illa.. Det är 6 år emmellan dem.. Så när min lilla tjej blir en dryg 6-åring, så har min stora tjej skuttat iväg o blivit tonåring.. Hur ska man klara av det??*S*
    Inget smart drag hihi

Men du får hoppas att den första 6 åringen får utlopp för allt nu och sen blir lugn i tonåren
  • Ghettoblaster

WAAAOOOOO!!!!
    Tack gode gud att jag inte är ensam med det här spektaklet!
    Jag är tydligen oxå en looser, dum i skallen, en jävel och himla himla taskig hela tiden.
    Igår så gjorde min annars så sockersöta son som nu förvandlats till ett monster mig så JÄVLAR arg rent ut sagt att jag funderade på att sälja loss honom på tradera för att shoppa bakelser och kläder till mig sjäv för pengarna men jag ångrade mig *flin*

Svar på tråden 6-åring i "förpubertet"........