• Anonym

efter flytt deppig? e de vanligt?

nån mer som är det/var det? har flyttat hemifrån för första gången, det är en ny stad, det är första egna bostaden med min kille.... killen älskar jag över allt annat, så det är ju bra

flyttade för en vecka sedan...
    det är så mkt som ska fixas å köpas etc etc
    å man har familj å släkt å jobb och allt sånnt också...
    är helt slut, trött, huvudvärk. tappat aptiten och är lite nedstämd...

är det vanligt att det blir så?
    vad beror det på?

är det för att det är en stor omställning för mej tro?
    både med ny stad, eget ansvar för hus med trädgård, första sambo liv, första flytt hemifrån...?

hur lång tid tar de innan man vänjer sej vid allt nytt?

tips?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:28:28:
    ps. ja har ibs också, en magsjukdom som gör att ja inte alltid mår så bra å då blir allt extra tungt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:29:27:
    de är så mkt nytt. så mkt ansvar som vilar på mej om man säger så, de blev nästan som en chock.... konstigt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:53:53:
    alla tror att allt e bra, för jag säger inget.. har sagt till alla att allt känns bra, : (

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-08 16:55:45:
    man kanske vart bortskämd innnan med att hinna sminka sej å måla naglarna men när ja inte hinner de blir ja ledsen, hinner ni de?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 10:08:10:
    sen saknar jag min familj å vännerna å släkten i min gamla stad, å de är jobbigt när killen umgås så mkt me sina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 10:12:40:
    ja känner mej ensam på nåt vis... vill bara skrika å gråta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 12:53:02:
    allt skulle bli så bra, jag hade drömt om detta i flera år, nu sitter ja här i min dröm och gråter

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-09 16:58:46:
    e de för många förändringar på för kort tid som får en att bli tom och vilsen?

• Svar på tråden efter flytt deppig? e de vanligt?
  • Anonym

tror ni denna känslan försvinner efter ett tag....???

• Anonym

om du är utbränd eller inte kan inte jag svara på, ingen kan göra det så här via mailkontakt..

om du är såpass orolig, ta kontakt med någon profesionell..

själv tycker jag att du gör för stor sak av allting nu, tar upp allt som värsta stora livsavgörande problemen... det är trots allt ett i-lands problem, om du förstår vad jag menar?

gråt ut, ta tag i dina känslor, sluta bygga fasad utåt.. o du ska se att det blir bättre... GARANTERAT! MEN DET KAN TA TID...

• Anonym

jo jag förstår. har liksom blivit insnöad i mina tankar, men e så rädd å vilsen för allt nytt

• Anonym

förstår det hjärtat..
    men du får ta tag i det nu..
    du ska veta att det är normalt att känna som du gör..

• Anonym

de känns inte normalt...men säger du de så : )
    så du tror att nästan alla känner så som jag?
    varför känner jag mej då så ensam i dessa tankar

• Anonym

jag har flyttat mängder av ggr, varje gång blir det likadant, en liten halv deppig period i början då man känner sig illrådig...

men sen när man kommit in i rytmen känns det bra igen..

anledningen att man känner sig ensam med sina tankar är för att anledningen till att man är lite deppig är att man känner sig just ensam.. sen spelar det ingen roll om den man älskar är där.. för allt är nytt, alla vänner är inte där osv..

hang in there.. det är inga problem...

• Anonym

tack... e rädd att killen inte ska förstå-.. och tro att ja inte vill bo med honom,....

• Anonym

tack ni som skriver

• Anonym

självklart.... inget o tacka för..

du måste som sagt sluta tänka p vad andra tror hela tiden.. inkl. din pojkvän.. du får ju förklara för honom ordentligt så han förstår att det inte är pga han...

• Anonym

nu har man börjat vänja sej iaf....

• Anonym

iaf lite

ingen mer i min situation?

Svar på tråden efter flytt deppig? e de vanligt?